analytics

dinsdag 16 april 2013

theepauze

Bij de meesten is het misschien koffiepauze, maar zelf ben ik een theedrinker...  Deze mal vond ik zo geweldig dat ik er wel wat mee moest doen... Dit kaartje maakte ik al voor de verjaardag van schoonmama 2, maar omdat die pas in juli jarig is (wat ben ik toch een keer op tijd!) plaats ik het nu al maar... (hopelijk weet ik het kaartje tegen dan nog liggen - haha!!)
Waarom voor mijn schoonmama? Zij adopteert graag oude koffie- en theepotten... ze heeft al een hele verzameling...



10 opmerkingen:

Diny zei

Wauw Nancy..........wat een schitterende kaart!
Die kleurencombinatie............prachtig!
Hoe kun je het zo bij elkaar gevonden krijgen....petje af hoor!

groetjes Diny

martina's kaartjes zei

nu nog op tijd opsturen hahahaha =)
een hele leuke !
fijne dag
grtjs, martina
x

Lia zei

Leuke kaart en deze gave mal heb ik ook, hij is leuk he?
groetjes Lia

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje weer Nancy.
Liefs van Anita

annie zei

Stijlvolle kaart! Eenvoudig en mooi, ook de kleurencombinatie draagt bij tot chique uitstraling.
Grtoetjes, Annie

Rosina zei

Heel mooi kaartje Nancy...leuk met die theepotjes,
daar zal je schoonmama vast wel blij mee zijn....
groetjes Rosina

Christine zei

Heel mooi en gezellig Nancy! Knap gedaan!
Liefs
Christine

Dora zei

wat mooi!! en zo leuk ook dat je hiermme een toepasselijke kaart heb gemaakt met de thee/koffiepotten.

Kris zei

Waar heb jij die mal gekocht

K-Creatief zei

Zeer mooie kaart,

groetjes,

Karin