analytics

donderdag 13 juni 2013

elke donderdag een kerstkaart...

Yvonne, je bent met wat begonnen... pfff... de eerste maanden kon ik gewoon mijn voorraad nog tonen, maar nu is die echt uitgeput en moet ik op zoek naar nieuwe ideeën... Normaal begin ik daarmee pas in november of zo...

Geloof me of niet, de berichten die ik morgen en overmorgen post, waren al geprogrammeerd voor ik deze kaart maakte... Eigenlijk is deze pas gisterenavond geboren... En omdat ik gisteren begonnen ben met pinguins, heb ik me hierdoor wat laten inspireren...
Ha, hier een Pinguin-kerstkaart, en eerlijk... ze heeft niks met die van gisteren en de volgende te maken. Vond het gewoon grappig om het thema verder uit te diepen...


5 opmerkingen:

Lia zei

Wat een leukerd zeg,
groetjes Lia

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hihi, ja het valt op het moment niet altijd mee he?! Maar het is je gelukt! Het is een leuk kaartje geworden!
Leuk dat je weer meedoet!
Groetjes, Yvonne

Rosina zei

Leuk kerstkaartje Nancy, weer zo'n lief pinguinneke erop gemaakt...TOP!!!

groetjes Rosina

Dora zei

een hele leuke kerstkaart. leuk ook met die embossing!

Mieke zei

Ideaal wel voor een kerstkaart hé ;-) Hele mooie kaart!