analytics

dinsdag 4 juni 2013

themakadootje

Ik wou ook nog graag een themakadootje... Toen ik op het buro van één van mijn collega's dit tasje zag staan, wou ik weten waar hij dit vandaan had... Hij wist het niet, zijn vriendin had zijn boterhammen er in meegegeven... Ik kreeg het van hem mee... Maar er moest iets in natuurlijk... Via Google proberen te zoeken waar er een Ferrari-shop was... Euhhh... in Londen, Oxfordstreet... Daar geraakte ik natuurlijk niet meer...
Dan de dochters op pad gestuurd met een stick met het Ferrari-logo op... Zij vonden een grijze polo (spijtig genoeg geen rode) en lieten hem zowel voor- als achteraan bedrukken...
Achteraf bleek dat Yari dit 'het' kado van de dag vond... Merci Laura en Caroline voor jullie speurtocht op die zaterdagmiddag voor het lentefeest... En merci Ali voor de sponsoring van het tasje!!






4 opmerkingen:

Dora zei

geweldig kado!! super leuk dat zijn naam erin is verwerkt op de achterkant. zo leuk!!

Rosina zei

Wat zal hij blij geweest zijn met zo'n prachtige sweater....en dan nog in een leuke verpakking....GEWELDIG!!!

groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

natuurlijk is hij er trots op ! het is dan ook een cadeau waar je bij je vrienden wel even mee kan uitpakken, nietwaar ! supergoed gedaan,
grtjs, martina
x

Renate zei

Geinig cadeau. Heel leuk bedacht.

Groetjes Renate.