analytics

donderdag 15 augustus 2013

elke donderdag een kerstkaart

Aan alle mama's die het vandaag vieren: Een hele fijne moederdag!! 
Aan alle mama's die het niet vieren, in het Antwerpse is 15 augustus moederdag en wordt de wereldmoederdag in mei minder gevierd... ik vier mijn mama en twee schoonmama's dan maar 2 keer op 't jaar... Straks komen ze dan ook allemaal mosselen met frietjes eten... 
De kaart die ik voor hen maakte, toonde ik vorige week al... 

De dagen beginnen alweer te korten, dus nog even en 't is kerst! Haha! Als we het dikwijls genoeg blijven herhalen, geloven we het zelf nog... Maar alle gekheid op een stokje, we zijn al wel weer voorbij de helft van het jaar hé!

Voor de uitdaging van Yvonne, ook vandaag alweer even in kerstsfeer... Na de kaarten van de voorbije weken, deze keer een doosje dat er gewoon weer bij hoort... 

Deze keer enkel een mal van Memory Box gebruikt... en mijn schorpall natuurlijk... 


10 opmerkingen:

chantal zei

hoe leuk zeg! Enne nog lekker ook!
liefs Chantal

Nelleke zei

Dit is prachtig gemaakt. Juist de eenvoud doet het. Nog een plezierige moederdag. Groetjes. Nelleke

Diny zei

Heel leuk gedaan!
Fijne moederdag

Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

eenheel erg leuk doosjes ! hoewel ik denk dat je tegen december de koekjes zult moeten vervangen of zelf opeten =) succes met de mosselen !
grtjs,martina
x

Misseke zei

Heel leuk doosje Nancy.

Fijne Moederdag!

Groetjes,
Misseke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Echt CAS en heel leuk! Dankjewel voor het meedoen!
groetjes, Yvonne

Anita Meijer zei

Een hele fijne mamadag vandaag, heel leuk gemaakt weer Nancy.
Liefs van Anita

Carola zei

Heel mooi doosje!
Groetjes Carola

Ilse zei

Echt echt mooi Nancy.
Laat de mosselkes smaken.
Liefs
Ilse

Mieke zei

Oooh die is echt zooo leuk! Heel mooi!