analytics

vrijdag 30 augustus 2013

Fotoboekje

Vandaag vertrekt Djiby, de verloofde van dochter Caroline terug naar Senegal na een maand vakantie bij ons. Ze trouwen in april in Senegal en normaal gezien zien ze elkaar niet meer tot dan...
Omdat ik voor zijn mama nog een boekje wou maken en het er door de drukte van de voorbije weken niet van gekomen is (en ook omdat Caroline pas gisteren enkele foto's heeft geprint), ben ik er gisteren, na mijn workshop aan begonnen... Om 2u vannacht was het klaar...

Papier: karton en handgeschept papier uit voorraad
ingebonden met: 'Cinch' en ringen van 'Zutter'
Harten: snijmallen (merk schiet me niet te binnen)
Metalen figuren en bloemen op kaft: uit papierset 'Eco-Afrika'
Boord met harten, hartjesboom en letters: Memory Box
Randpons hartjes: Picture Punch
Hartjesstempel: AZZA
Plastiekfolie






 









7 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtig boekje heb je gemaakt!
Gaat je dochter ook in Senegal wonen na het huwelijk?

Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Anita Meijer zei

Wat heb je dit superleuk gemaakt Nancy en jeetje dat is moeilijk zeg om elkaar niet tot april te zien en dat wou ik ook vragen gaat ze daarna in Senegal wonen?
Liefs van Anita

Nancy zei

Hey Diny,
Dank voor je trouwe bezoekje... Volgend jaar, na het huwelijk komt Djiby in België wonen... Caroline ziet het niet zitten om ons allemaal achter te laten hoor!
En Djiby zijn oudste broer en zus wonen hier ook al, en ook enkele neven... Dus hij voelt zich hier echt thuis...

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Hey Anita,
Dank voor je trouwe bezoekje... Volgend jaar, na het huwelijk komt Djiby in België wonen... Caroline ziet het niet zitten om ons allemaal achter te laten hoor!
En Djiby zijn oudste broer en zus wonen hier ook al, en ook enkele neven... Dus hij voelt zich hier echt thuis...

Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

wauw, wat heb je dat prachtig gemaakt ! zuperzzzz, mama in law zal wel heel erg blij zijn denk ik ! en wat een leegte zal er nu wel volgen....
heel veelliefs uit tunesie (we wachten op de bus om te vertrekken.... 't zal pikkenmorgen)
martina
x

Unknown zei


I'll immediately grab your rss feed as I cant find your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do you’ve any? Kindly let me know in order that I could subscribe. Thanks.
Cardsharing Server | Best cardsharing | SEO STAR SOFTWARE HOUSE | Dreambox Cardsharing

Renate zei

Prachtig! Het lijkt me vreselijk om je grote liefde zo lang te moeten missen. Gelukkig kunnen ze samen in België bouwen aan een mooie toekomst samen.

-xies- Renate.