analytics

vrijdag 27 september 2013

Sophie

Om de week af te sluiten, nog eens een kaartje dat ik maakte voor een geboorte. Een vriendin bezorgde me het geboortekaartje dat zij kreeg met de vraag om iets te maken om terug te sturen... En zoals jullie weten, haal ik dan mijn inspiratie uit het originele kaartje (zie onderste foto)

Achtergrondstempel: vichyruitjes van impression-obsession
Krullen: AZZA
Ovalen en cirkels: Nestabillities
Bloemen: mallen van boekenvoordeel
Hartjespons
Randpons van Fiskars
Letters: Memory Box
Naaimachine




12 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat is deze leuk ! heel erg mooi heb je deze verwerkt ! toppie ! grtjs,martina
x

Sanne zei

Wauw! Jij hebt de originele geboortekaart goed 'gelift'. Dat is wel bijzonder hoor, om zoiets te krijgen! Heel erg leuk gedaan.

Liefs Sanne

Monique zei

Knap gedaan hoor!
grtjs

Malika zei

Mooi kaart

malika

Wil Frutsel zei

Mooie kaart Nancy, daar zit vast heel veel werk aan, voorkant achterkant en binnenkant. Je bent weer lekker bezig geweest.
Lieve groetjes Wilma

Louise zei

Leuk kaartje!

Dora zei

wat leuk dat je beetje aan de geboorte kaart hebt gehouden. wat gaaf ziet dat er dan uit! erg mooi

Anita Meijer zei

Wat schitterend weer Nancy, supermooi.
Liefs van Anita

Diny zei

Wat leuk gedaan!
Je hebt het perfect nagemaakt.

Groetjes Diny

Karine zei

Een prachtig kaartje en mooie kleurtjes ..heel leuk !
groetjes Karine

Renate zei

Wauwie! Ik ben er helemaal weg van. Kei leuk.

-xies- Renate.

Sarah zei

Weer zo een leuke kaart!
groetjes syrah