analytics

woensdag 7 mei 2014

moederdag

Het is alweer aan mezelf om een projectje te posten voor het DT-team van 'in 't Woefke'... 

Binnen enkele dagen is het moederdag… ja… nee… Er bestaan inderdaad nog altijd twijfels over de ‘echte’ moederdag.Wel, bij ons, in het Antwerpse wordt steeds 15 augustus als moederdag beschouwd… Dat is de dag van de Heilige Maria. In Antwerpen en de katholieke delen van Frankrijk en Spanje wordt op die dag ‘moederdag’ gevierd… De rest van de wereld viert telkens de tweede zondag van mei ‘moederdag’…En ik… ik vier ze gewoon allebei… da’s natuurlijk twee keer kaartjes maken…



Voor deze keer gebruikte ik een aantal snijmallen. De basiskaart is een setje van Sizzix. Dat deze mallen super zijn, hoef ik je niet te vertellen. Je zag ze al meermaals op het blog van 'in 't woefke' verschijnen…. Ze zijn zo veelzijdig en je kan er mee blijven combineren…



De bloemenrand is van Memory Box.



De gestempelde bloemetjes zijn er van Heartfelt. Hiervan zijn zowel de stempels als de snijmallen verkrijgbaar in bijpassende setjes…



De letters zijn dan weer van Memory Box.Het papier dat ik gebruikte is van Bazzil en het dotjespapier van Bo Bunny …Ik stempelde de bloemen met brilliance van Archivall.


 Ik wens jullie veel copiëerplezier en aan alle mama’s alvast een hele fijne feestdag volgende zondag!

2 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt, ik vind hem heel gaaf ☺
Mijn moeder woont in Portugal en daar was het de vorige zondag al
moederdag, dus er is veel verschil overal...
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

corryskaart zei

gossie nancy wat is dit een prachtige kaart in een mooi model en prachtig uitgewerkt!
groetjes corry