analytics

dinsdag 13 mei 2014

Zoë

Ik zit met een probleem... Zit constant in mijn ateljee te werken en kan bijna niets tonen... bandwerk... communiekaarten - uitnodigingen voor een 50-jarig jubileum - geboortekaarten die ik nog niet kan laten zien... Een serie kaarten voor mijn collega's die ik jullie al toonde... Misboekjes voor de begrafenis van een nonkel, die ik moeilijk op mijn blog kan tonen...

Zit zo goed als door mijn rouwkaarten en heb geen tijd om er te maken... Ook verjaardagskaarten en nieuwe artikels die hier liggen te wachten om iets mee te doen en waarvoor er geen tijd is...

Mijn werksituatie is plots gewijzigd sinds vorige week en na Afrika is heel mijn leven door elkaar gegooid... schoonmoeder in de kliniek, haar broer overleden en begraven, collega's ontslagen, andere werkplaats gekregen... jongens... 't kan tellen...

Dit weekend maakte ik voor ons buurmeisje 'Zoë' een serie fotokaartjes om uit te delen op haar communiefeest van eergisteren... Ook de fotoreportage heb ik met haar gemaakt...
Hier de kaartjes die ze aan de mede-communiekantjes uitdeelde...
Morgen de rest...

Papier: Bazzil
Vlinders: Memory Box



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooi!
Creatieve groetjes, Gaby

Renate zei

Problemen zijn er om opgelost te worden. Houd goed in gedachten dat het een hobby is. Niemand zal het je kwalijk nemen als je even iets minder actief bent in blogland.
De kaartjes voor Zoë zijn erg leuk geworden.

-xies- Renate.

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt, daar zal ze vast wel erg blij mee zijn !
en tijd... tja, als je een handje hulp nodig hebt, laat maar weten hoor.
Bekijk je even je blog instellingen want als ik op jouw reactie link klik, krijg ik je oude blog....
grtjs,martina
x