analytics

woensdag 10 september 2014

1 jaar!

Voor het DT-team van 'in 't Woefke', maakte ik deze keer een kaart voor een 1-jarige
Omdat september in het teken van kinderen staan, maken we deze maand allemaal kinderkaarten.


Mijn eerste kaart is voor een 1-jarige, gewoon omdat ik het een uitdaging vond om voor zo'n kleintje toch een leuke kaart te maken... Ik gebruikte de kleuren zo dat ze zowel voor een jongen als voor een meisje kan dienen.


De poes van Marianne Design kleurde ik in met mijn derwent-potloden... een hele prestatie, geloof me...


De belletjes die ik als wimpel gebruikte, zijn van Memory Box, net zoals het cijfer en de letters.
Het papier is van Pebbles, ik vind het geweldig, je hebt zowel ruitjes al dotjes in dezelfde kleurencombinatie...


Ik hoop dat deze kaart jullie kan inspireren.
Tot een volgende keer alweer!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ziet er weer goed uit, leuk die stipjes, ruitjes etc.
Creatieve groetjes, Gaby