analytics

dinsdag 2 juni 2015

Linne

Ook vandaag weer een geboortekaartje naar voorbeeld van...
Ik kreeg van een collega een foto toegestuurd van het  geboortekaartje van een andere collega op zijn vestiging... of ik voor hen een kaartje kon maken. Omdat de papa een mechanieker is, wilden ze er graag een 'Engelse sleutel' op verwerkt zien...
Zij vragen, ik maak...
Daar ik het originele kaartje enkel digitaal ontving, kon ik ze deze keer niet samen op de foto zetten, maar jullie zien het verband wel zeker?

Papier: Bazzil
Snijmal uil: Marianne Design
Snijmal Engelse sleutel: Die Namics
Snijmal letters: Memory Box
Stempel achtergrond: Impression Obsession



2 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi geboortekaartje Nancy...supeleuk met dat uiltje...mooi hoor in de stijl van het originele kaartje...

groetjes Rosina

Sarah zei

Helemaal in de stijl van het geboortekaartje . Grappig wat het uiltje vast heeft ! Liefs ☆ Sarah ☆