analytics

vrijdag 31 juli 2015

Danielle en Jelle

Dag bloggers,

Onlangs kreeg ik de vraag om een huwelijkskaart te maken. Ik kreeg de uitnodiging als voorbeeld.
Daar het niet echt gemakkelijk is om van een kaart met een foto, een nieuwe kaart te maken, zocht ik het deze keer in de details...
Op de foto stonden zulke leuk ikoontjes, die ik uitvergrootte voor de kaart.
Hieronder zien jullie het resultaat...
Het huwelijk is ondertussen achter de rug, maar ik heb nog geen reactie gekregen over de ontvangst van de kaart... Ben wel een beetje benieuwd naar jullie reacties.
Let ook goed op het achtergrondpapier. Ik vond papier van Galeria Papiru dat perfect op de achtergrond van de foto leek... Het zit 'm in de details... toch?

Papier: Galleria Papiru en Bazzil
Ikonen: uitvergroot van de uitnodiging
Letters: Memory Box





9 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

martina's kaartjes zei

wat een superkaart ! helemaal toppie ! heb er hier ook eentje nog wachtende... niet gemakkelijk.
jij bent er weer goed in geslaagd
grtjs,martina
x

Mieke zei

Ooooh wat heb je dat ongelooflijk leuk gedaan!!!

corryskaart zei

wat een pracht van een kaart en zo leuk met al die belangrijke datums erop, erg leuk en prachtig gemaakt
groetjes corry

Rosina zei

Hoe krijg je telkens toch voor elkaar Nancy om een kaartje zo mooi te maken naar het originele....Heeeeel KNAP gedaan!!!!

groetjes en een fijn weekend
Rosina

GerJanne zei

Ik vind hem top!
GerJanne

Angelique zei

Wat een superleuke kaart heb je voor het bruidspaar gemaakt. Top.
Je geboortekaartjes en alle andere spulletjes voor Rik zien er prachtig uit. Ik las dat je een aardig drukke maand achter de rug hebt.
Groetjes Angelique

Kaartenkraam zei

Wat heb je dat geweldig leuk gedaan! Superkaart!

groetjes van Ank

Crealin zei

Super origineel. Hier ben jij zo goed in, ik denk dat het paar dit heel bijzonder vond.