analytics

donderdag 10 december 2015

Rudolf

Dag bloggers,

Eigenlijk wou ik vandaag weer wat anders tonen... Heb de laatste tijd zo veel gemaakt dat ik niet weet wat eerst te laten zien...
Maar zal toch nog maar een keertje wat kerstsfeer brengen hé...

Gisteren liet ik kaartjes zien aan mijn collega's en dit was toch één van de favorieten... Ik maakte ze ook meteen in 2 kleuren... Hout op een kaartje doet het toch altijd wel goed hé...
En ik heb voor het eerst de naaimachine bovengehaald voor het gestikte randje... Vond wel dat dit echt bij deze kaart paste...

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Labeltje: Marianne Design (denk ik)
Tekststempels: Stamps
Houten rendier: Action



4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ze zijn allebei erg geslaagd en leuk geworden zo ! mooi gedaan
grtjs,martina
x

Stempel er op los by Ilse zei

Heel erg leuk gedaan Nancy.
Liefs
Ilse

corryskaart zei

erg mooie kaarten met RUDOLF erop!!
groetjes corry

Sarah zei

Ze zijn mooi je kaartjes . Fan van het gestikte randje !
Liefs Sarah