analytics

woensdag 9 december 2015

zebra

Dag bloggers,

Terwijl ik gisteren mijn bericht postte, kwam ik tot de ontdekking dat ik ook deze kaart nog niet toonde. Het is ook nog een projectje van vorige maand dat ik maakte voor 'in 't Woefke'...
Het thema was 'Impression Obsession' en omdat ik zo'n fan ben van hun achtergrondstempels, heb ik er een hele verzameling van in huis. Ook deze...
Van hetzelfde merk, vond ik ook deze zebra's... dus mijn kaartje was snel samengesteld. Zowel achtergrond als dierenstempel zijn geëmbost.
Nog een tekst er bij (snijmal van hetzelfde merk) in een fel kleurtje en een lint en er was alweer een leuke kaart geboren...
En ja, ook hier deed de binnenkant van de kaart weer mee..

Ik maakte er een verjaardagskaart van omdat je die toch altijd nodig hebt, maar deze stempel kan even goed voor een geboortekaart dienen...




2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

eh... zebra's... tiens heb ik ook niet in mijn bezit, maar ik weet ze wel te vinden als ik ze nodig heb hahahaha ! leuk kaartje, vind het geen makkelijke...
grtjs,martina
x

Angelique zei

Wat heb je twee mooie kaarten gemaakt met de prachtige achtergrondstempels. Leuk dat je binnenin ook een randje laat terugkomen.
lieve groetjes Angelique