analytics

dinsdag 29 maart 2016

paaskaartje...

Dag bloggers,

We zitten nog volop in de paasvakantie, dus mogen paaskaartjes nog wel even getoond worden...
Hier een eerste van een serie van 3. Daar er geen tekst op staat, kan deze kaart uiteraard voor vele gelegenheden gebruikt worden...

Vind je dit een leuke, hou dan mijn blog in de gaten, er volgt nog wel wat...

Papier: Bazzil
Stempel: Stamping Bella
ingekleurd met copics
Snijmal eieren: Sizzix
Snijmal gras: Memory Box
Snijmal rand binnenkant: Sizzix


5 opmerkingen:

Angelique zei

Hihi, wat een schattige kaart, het konijntje lijkt het wat minder te vinden. Wat een geweldig Musti kaart en taart. Mooi zijn de figuurtjes bovenop.
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Wow....dat was apart Nancy...ik ging voor dot kaartje naar je blog....maar zag stiekem al je mooie andere kaartje....ik zal niets verklappen!
Deze is ook schattig zeg!
Groetjes en tot morgen!
Diny

Rosina zei

Hahaha ik zag een schattig aapje zwieren....ennnn gewoon van scherm af gezwierd...maar ook dit is een super leuk kaartje Hoor Nancy...

groetjes Rosina

Nancy zei

oeps, betrapt... toch weer rechtgezet hé!! Dat heb je als je voorprogrammeert met een slaapkop. Moest al lang in mijn bed liggen maar was het KKT vergeten...

Nancy zei

oeps, betrapt... toch weer rechtgezet hé!! Dat heb je als je voorprogrammeert met een slaapkop. Moest al lang in mijn bed liggen maar was het KKT vergeten...