analytics

maandag 16 mei 2016

Een kaart en een taart 99! - Warre 1 jaar

Dag bloggers,

Nog 1 weekje en we zitten aan de 100! En ik kan jullie nu al vertellen dat het een specialleke gaat worden!!

Vandaag toon ik jullie de taart die Elise maakte voor de 1ste verjaardag van Warre! Warre is het eerste kindje van één van Elise's beste vriendinnen, vandaar dat hij al verschillende taarten kreeg van haar hand...

Voor zijn 1ste verjaardag mocht het een 'stoere taart' zijn...
En uiteraard maakte ik voor Warre dan ook speciaal deze kaart er bij... Gelukkig vond ik de dag ervoor op de beurs in Den Bosch nog snel deze tekstballon-snijmallen met dank aan Martina om deze mee te zoeken!
En voor Warre kon ik het niet laten om op de kaart toch weer een snorretje te verstoppen... (zie zijn geboortekaart, babyshower, babyborrel...)

Papier: Bazzil
Snijmallen tekstballonnen: Spellbinders
Snijmallen cijfers en letters: Memory Box en Die Namics




Zeg nu zelf, 't is toch weer een juweeltje hé?

Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's site


3 opmerkingen:

Martina's kaartjes zei

Helemaal leuk en lekker stoer
Grtjs Martina
X

Nancy Soetaert zei

twee juweeltjes Nancy
benieuwd naar nummer 100!
nancy

Margreet zei

Zeker een juweeltje, Nancy, en de taart is ook geweldig!
xxx Margreet