analytics

donderdag 12 mei 2016

Jules

Dag bloggers,

Tijd om nog een keer een geboortekaartje te tonen...
Jules, eerste kindje van een collega van me en ik vond hun geboortekaartje zo mooi dat ik blij was om het te kunnen namaken... Zo vele kleine details, ook binnenin en op de achterkant. Het originele kaartje was aan de binnenkant leeg en er stond een stippellijn op om het door te knippen. Op de achterkant stond
Jules zijn naam en adres, zodat je het als postkaart terug kon versturen... Wat ik uiteraard niet deed... Ik maakte het etiket en de snorren-postzegel wel na op de omslag...

Deze keer heb ik uit eerste bron vernomen dat het met heel veel enthousiasme onthaald werd, in de eerste plaats door de mama, de vriendin van mijn collega. Zulke reacties zijn altijd fijn om te horen.

Papier: Kraft, bijgekleurd met Distress inkt
Letters: Memory Box
Snorren: Stampin Up en ... Impression Obsession
Snijmal etiket: Spellbinders





4 opmerkingen:

Martina's kaartjes zei

Die werd leuk.en nu maar hopen dat Jules later zyn snor wil laten groeien 😉
grtjs Martina
x

Rosina zei

Heel mooi dit geboortekaartej Nancy....zo leuk gedaan!!!

groetjes Rosina

Angelique zei

Heel erg mooi gedaan. Leuk als je te horen krijgt dat je kaartje met plezier ontvangen is.
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Wat leuk gedaan Nancy....en een mooier compliment kun je niet krijgen.....toch!
Groetjes Diny