analytics

dinsdag 31 mei 2016

Levi

Dag bloggers,

Welkom aan Anneke, mijn nieuwe volger. Ik kwam al een tijdje bij jou kijken, dus we gaan elkaar nu wel regelmatig tegenkomen... Laat je inspireren en laat het maar weten als je iets leuk tegenkomt op mijn blog...

De feesten zijn nu echt wel allemaal achter de rug, ik toon jullie vandaag nog een laatste communieprojectje...

Levi is dol op 'Pockemon' en wou graag zijn uitnodigingen in dat thema. Als we er geen stempels of stansen van vinden, geeft het net ons altijd wel inspiratie...
Ik vond deze afbeelding en zowel Levi als zijn mama vonden het een leuk plaatje.

Hier zien jullie de uitnodiging, een menukaart, een naamkaartje en de felicitatiekaart die ik voor Levi maakte... (zie dat ik bij het fotograferen het prototype van het menukaartje gebruikte, waar nog een klein foutje bovenaan op staat. Op de uiteindelijke versie was dat wel verdwenen...)

Papier: Bazzil
Snijmal met afgeronde hoeken: Die Namics
Afbeelding en lettertype van internet



 


3 opmerkingen:

Rosina zei

Prachtig zijn deze creaties voor een communiekantje Nancy....alles past zo mooi bij elkaar...SUPER!!!

groetjes Rosina

Dora zei

mooi!

Margo zei

Das weer een tof setje ! Heel leuk gedaan !
Groetjes
Margo