analytics

vrijdag 17 juni 2016

'Juf' en 'meester', 'Geslaagd' en 'fijne vakantie'

Dag bloggers,

Het einde van het schooljaar komt er aan... En dan is het de gewoonte om de juffen en de meesters te bedanken voor het afgelopen schooljaar...
En de 'Cats on Appletrees-familie' is ook hier geschikt voor.. Omdat we voor het DT van 'in 't Woefke' de hele maand rond dit thema werken, maakte ik dit projectje voor in de winkel.

Wat is er leuker om op het einde van het schooljaar de juffen en meesters te bedanken met een leuke attentie? Daarom maakte ik een aantal setjes kadoosjes en bijpassende kaartjes. En om het zonnetje wat uit te dagen, gebruikte ik mijn favoriete fluo-kleurtjes...

Aan de studenten die een heel jaar goed gewerkt hebben, is ook gedacht. Deze attentie kan ook gebruikt worden om hun goede resultaten te vieren. Of gewoon om iemand een fijne vakantie te wensen...

Papier: Bazzil en glad wit papier
Stempels: Cats on appletrees
Tekstempels: eigen ontwerp
Inkten: Neon inktpads





6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Heel toffe reeks weer!
Zou zelf niet naar neonkleurtjes grijpen, maar als ik het effect zie op deze leuke kaarten...
Groetjes
Nancy

martina's kaartjes zei

haha, heb ze al bewonderd in de winkel ! (heb mijn doosjes er naast gezet hahahaha !)
een leuke reeks alweer ! geslaagd ook hier dus =)
grtjs,martina
x

Sarah zei

Heel leuk!!

Diny zei

wat een leuke serie kaartjes Nancy!
Groetjes Diny

Anneke zei

Ze zijn super leuk Nancy!! Groetjes Anneke

Kaartenkraam zei

Wat een leuke serie! Vooral die met de hondjes vind ik geweldig en de kleurtjes zijn helemaal TOP!

groetjes van Ank