analytics

donderdag 21 juli 2016

kaartjes en kadoosjes...

Dag bloggers,

Ik ben nog maar net terug aan het werk en vandaag hebben we al een feestdag... super toch, zo'n zalig korte werkweek.. Heb ik lekker een lang weekend... Ah ja, want op vrijdag ben ik zowiezo thuis. Niet dat ik 4/5de werk maar omdat ik sinds 3,5 jaar naar Brussel moet, mag ik 4 lange dagen van 10u werken, zodat ik op vrijdag thuis kan blijven... Een toegift van mijn werkgever om zo een dag minder in de file te staan...

Dus hebben we vandaag een extra dagje om te chillen, of in mijn geval, om mijn buro eens onder handen te nemen. Morgen komt blogmaatje Martina op bezoek en maken we er een hele creatieve dag van...

Vandaag krijgen jullie van mij een setje kado... Doosjes en bijpassende kaartjes. Ik maakte ze meteen in 2 kleuren, lekker vrolijk...

Papier: Bazzil
Snijmal doosjes: Sizzix
Bloemenponsen: Martha Stewart
Blaadjes: Memory Box
Tekststempels: Joy
Lintjes uit voorraad





 


11 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie setjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Enny zei

Heel schattige doosjes en kaartjes en mooie kleuren ! Groetjes, Enny

Kaartenkraam zei

Geweldig wat een fleurige kaarten en eigenlijk zo simpel maar heel effectief! Mooie kleuren en die kadoosjes erbij.....helemaal TOP!

groetjes van Ank

martina's kaartjes zei

hele mooie, lekker felle kleurtjes heb je gebruikt ! de bloem is erg stijlvol en maakt het helemaal af, geslaagd projectje alweer, check ! =)
tot morgen,
liefs, martina
x

Ellen zei

Wat ern leuke setjes! Hele mooie, frisse kleuren heb je gebruikt. Morgen met Martina freubelen? Wat een gezellig vooruitzicht. Veel plezier samen!

Marijke zei

Wat een gezellige kleurtjes en wat leuk bedacht een kaart met een doosje. Erg leuk gedaan. Groetjes Marijke.

Rosina zei

Prachtig deze doosjes met leuke bijpassende kaartjes Nancy....schitterend in die felle kleurtjes...
groetjes Rosina

Sarah zei

Wat mooi!!!
Martina en Nancy samen freubelen, wat gaan wij weer voor leuks zien! Veel plezier!

Mariken zei

Wat heb je hard gewerkt en wat ziet dit er leuk uit! Lekker samen aan de freubel, leuk! Zaterdag gaan Ellen en ik weer naar Elke, en daarna nog ff langs In 't Woefke, we hopen Martina te ontmoeten...en jou misschien ook??? Veel plezier samen!

Diny zei

Wow....schitterende creaties Nancy!
Fijne dag morgen met Martina!
Groetjes Diny

Margo zei

Wat een leuke kaartjes en doosjes Nancy ! Dat wordt een geweldig leuke dag morgen ! Geniet ervan !
Groetjes
Margo