analytics

donderdag 29 september 2016

schaapachtig...

Dag bloggers,

Wat leuk toch om al die toffe reacties weer te lezen met het KKT en alhoewel ik elke maand trouw bij iedereen langs ga om een reactie na te laten, merk ik toch weer elke maand dat niet iedereen die moeite doet... zonde toch? Want uiteindelijk is het toch voor iedereen plezant om te weten dat iedereen die éne dag een beetje extra moeite doet om bij elkaar te gaan kijken en een berichtje na te laten... En dit is geen verwijt naar zij die op woensdag geen tijd hebben, want steeds zijn er nog enkelen die het dan tijdens het weekend doen... Maar ik blijf mee doen hoor, toch altijd fijn om een nieuwe uitdaging aan te gaan...

Het lijkt echt wel of ik al in de Valentijn-sfeer zit... Maar het is eerder toeval hoor... Voor het DT van 'in 't Woefke' moest ik nog een laatste projectje maken voor deze maand. We gebruikten materiaal van 'Die Namics' en 'My Favorite Things' en het thema was 'dieren'...

Daarom maakte ik dit schaapachtige kaartje nog...

Papier: Bazzil
Stempels: My Favorite Things
ingekleurd met Copics
Snijmal rand: Die Namics



9 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

superlief kaartje!
Ik begrijp je reactie ivm het KKT, ik probeer ze ook allemaal langs te gaan. Soms wat gevaarlijk voor wie laat op de avond iets publiceert, als je al een paar keer gaan piepen bent blijf je niet weg en weer surfen... Maar daar gaan we het niet voor laten he, veel te tof om jezelf zo uit te dagen!
fijne dag
nancy

Mariken zei

Aah, het schaapje is zo leuk!! Schattig kaartje! En ja, ik doe ook nog steeds met heel veel plezier mee aan het KKT, geniet er iedere maand van!

Enny zei

Oh, een heel schattig kaartje, zo lief ! Groetjes, Enny

Margreet zei

Geweldig leuk kaartje, Nancy! Lief schaapje en tekststempeltje, mooie stans en leuk papier! Na m'n vakantie moet ik me toch eens snel naar In 't Woefke begeven!
xxx Margreet

Margreet zei

Geweldig leuk kaartje, Nancy! Lief schaapje en tekststempeltje, mooie stans en leuk papier! Na m'n vakantie moet ik me toch eens snel naar In 't Woefke begeven!
xxx Margreet

Rosina zei

Heel lief dit kaartje nancy...met zooooo een schattig schaapje erop...


groetjes Rosina

Ellen zei

Wat een superlief schaapje! Leuke kaart.

GerJanne zei

Schattig kaartje Nancy! Dat schaapje is om op te eten! EN dan de tekst erbij. Ik let er nooit zo op of iedereen reageert. Zelf reageer ik bij iedereen, alleen kon het niet vanuit Italië, de vorige keer.
Groetjes,
GerJanne

Sarah zei

Wat een lieverd! Ik ga ook steeds bij iedereen langs maar allemaal op woe lukt me nooit. Dan is het maar een halve dag school en is de middag en de avond heel druk en nu zeker met een zieke thuis. Ik ben nu nog maar aan het begin van mijn kkt rondje maar ik zet door tot de laatste al is het dan al weekend geworden!!