analytics

dinsdag 8 november 2016

komt de tandenfee nog wel?

Dag bloggers,

Een warm welkom (terwijl het buiten op dit moment misschien nog wel aan het vriezen is) aan Vera als nieuwe volger... We gaan elkaar nog dikwijls zien en hopelijk blijf je van mijn workshops genieten!

Zij die mijn blog een beetje volgen, weten dat ik deze week samen met Laura in ons ateljee doorbreng.
Hier een kleine update...
We zijn iets later in gang geschoten dan anders... Vrijdag boodschappen gedaan en wat voorbereidend werk. Zaterdag de hele dag beestjes in elkaar geplakt... Wel véél beestjes... Zondag dan aan de kaartjes begonnen.
Heb het plan om dit jaar geen overhoop te maken, maar er liggen weer zo veel nieuwe spullen op onze tafel te wachten... Vandaag weer veel te vroeg wakker (waarom word ik in mijn verlof nog vroeger wakker dan anders, terwijl mijn wekker op werkdagen om 5u afgaat en nu zelfs niet aan staat?). Ik ga maar beginnen inkleuren zodat er een heleboel leuke plaatjes liggen tegen dat Laura hier aankomt. Dan vliegen we er weer een dagje in... Echt wel leuk, die mama-dochter-dagen... Daar geniet ik wel van!!
Mijn mama, die ondertussen 78 is, is ondertussen bij haar thuis al dagen druk bezig met de mallen van Marianne Design en haar cuttlebug... Zij snijdt alles voor ons uit en geniet daar zo van. Het is sinds een jaartje of zo voor haar een nieuwe hobby geworden... Telkens er een nieuwe mal van Marianne uit is, vraagt ze wanneer ik er mee aan de slag ga en of ik 'al werk heb voor haar'... Ze komt ook altijd mee workshoppen en geniet dan van de complimentjes die ze van de andere workshoppers krijgt voor haar uitsnijwerk... Ere wie ere toe komt hé? Zonder haar hulp, waren we ook niet niet zo productief bezig hoor! Er kruipen uren werk in dat uitsnijden alleen al...
Tot zo ver de update...
Zij die in de buurt wonen of een uitstapje richting Antwerpen willen maken, zijn welkom op 19 en 20 november in mijn 'Open Ateljee' om al het nieuws te komen bekijken... Als je interesse hebt, stuur me een mailtje, dan krijgen jullie alle gegevens... info@nancys.be (woon niet in de stad zelf, dus parkeergelegenheid genoeg)

Nu over de kaart van de dag:
Komt de tandenfee nog als je als 16-jarige wijsheidstanden moet laten trekken? Denk het niet, daarom maakte ik dit kaartje voor de dochter van mijn vriendin... We gingen bij hen eten toen dochterlief net de dag ervoor de ingreep had gehad...
Deze snijmal lag al een hele tijd te wachten tot de gelegenheid er een keer was om gebruikt te worden...
Ze vond het kaartje geweldig...


7 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Super leuk!
Fijne knutsel-dag!
Nancy

martina's kaartjes zei

ha, ben benieuwd wat het allemaal wordt in dat ateljee van jou !=)
Leuk kaartje, gelukkig kon je eindelijk de mal gebruiken
grtjs,martina
x

Ellen zei

Jouw kaart moest wel iets met tanden of de tandarts te maken hebben. Leuk is ie. Kaartjes maken is bij jou een soort familiebedrijf. Geweldig om met drie generaties dezelfde hobby te delen. Jullie samenwerking gaat vast prachtige kaartjes opleveren. Succes vandaag!

Enny zei

Oh wat een toffe kaart, heel leuk ! Kijk al uit naar het Ateljee !! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Wat leuk, wijsheidstanden!! Wij noemen het volgens mij verstandskiezen. Heel tof kaartje. En je moeder draait mee, letterlijk en figuurlijk! Dat is heel handig!! Wat daar gaat soms veel tijd in zitten!
Groetjes en geniet van je Ateljeeweekje!,
GerJanne

Danielle zei

Dit kaartje is veel leuker dan de tandenfee ;-) Wat een toepasselijke, leuke kaart, top! En ook fijn dat je moeder zo helpt bij de "productie". Mooi toch, dat ze zo een nuttig gevoel heeft, zo leuk: heb je al werk voor mij? Zo vind mijn moeder het heerlijk om onze tuin bij te houden, ook fijn!

Margo zei

Wat een geweldig leuke kaart !
Zo leuk dat je moeder de mallen uitsnijdt ! Dat is inderdaad een hele hulp !
Intussen is jullie ateljee-weekje al voor de helft voorbij, wat gaat dat snel he ! Maar ik kijk al uit naar vrijdag, dan kruip ik ook aan de knutseltafel !
Groetjes
Margo