analytics

vrijdag 23 december 2016

Wat brengt de kerstman?

Dag bloggers,

Naar goede gewoonte op vrijdag 'een kader voor...'
En ik ben nog niet zeker aan wie ik deze ga geven...

Maar deze kerstman heeft gisteren, op een paar na, alle kado's kunnen spotten, alhoewel het niet gemakkelijk is...
Voor één dochter van mijn man heb ik nog geen flauw idee, dus ik stuur haar maar een mailtje om haar verlanglijstje nog door te sturen...

Over een uurtje nog even een ritje naar Makro (alweer!) om nog een paar leuke bierkado's op te halen (hopelijk leest zoonlief mijn blog niet - haha!)
En dan nog even langs AVA voor een leuk tafelkleed (heb maar 1 tafelkleed omdat ik dat zelden gebruik en dat is een Afrikaans met grote tekening - niet geschikt voor Kerstmis - we hebben dan ook een tafel van 3,5 meter)

En daarna ga ik dan maar eens aan onze eigen tafelversiering beginnen. Het idee is er al, nu de afwerking nog (13 stuks om aan elk bord te zetten)
En dan niet onbelangrijk... alle kado's nog inpakken...
Druk dagje nog, maar dan kan ik morgen rustig koken en de tafel dekken...

Maar nu mijn projectje van vandaag... Wat brengt de Kerstman? Wel, we zullen wel zien...
Hier alvast een leuke kader die ik voor hem maakte...

Papier: Bazzil
Kerstman en slee: Marianne Design
pakjes: restjes designpapier
Letters: Memory Box
Kader: Action



Ik wens jullie allemaal héél fijne kerstdagen. Hopelijk genieten jullie deze dagen allemaal samen met jullie familieleden... 
Fijn weekend allemaal en tot maandag voor een nieuw projectje!

7 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een vrolijk kader! Enig die kerstman met zijn pakjes op de slee. Jij succes vandaag met alle drukke voorbereidingen en alvast hele gezellige dagen! Bedankt trouwens voor de supertoffe kalender, echt een cadeautje :-)

Diny zei

Wat een enig kaartje Nancy......leuk gedaan met de cadeautjes! Succes met alle voorbereidingen en hele fijne dagen samen met je familie.
Groetjes Diny

Sarah zei

Deze is ook leuk!
Bij mij staan er ook nog 1001 dingen op de agenda vandaag. Jouw kalender staat op mijn knutselplek en daar ga ik een jaar lang van genieten!! Xx

GerJanne zei

Deze is enig!! Het lijntje met Ho Ho Ho is gaaf.
En een tafel van 3,5 meter! Wauw. Ik dacht dat ik een grote had, van 2,2...
Groetjes,
GerJanne

!neke zei

Super leuk !
Succes met alle voorbereidingen !!!!

Erica ♥ zei


Tis een hele leuke kaart zeg ☺

Hele mooie kerstdagen met veel warmte en gezelligheid.
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}

Dora zei

Leuke kerstkaart.
fijne kerstdagen.