analytics

woensdag 15 maart 2017

Cats on appletrees - slot van deze serie

Dag bloggers,

Het einde van deze serie is in zicht, maar dat wil niet zeggen dat er helemaal geen Cat-kaartjes meer komen... Ik heb er nog wel in de wachtrij staan. Maar deze serie van 20 hoort zo'n beetje bij elkaar.

Ik heb deze met plezier gemaakt en er volgen er zeker nog zo'n... Ben dol, zowel op de stempels, alsook op de leuke achtergrondpapiertjes... Deze in combinatie met de leuke teksten die ik de afgelopen jaren verzamelde en te weinig of nog niet gebruikte, maken ze uniek...
Hopelijk hebben jullie er van genoten en ook zin gekregen in deze leuke beestenboel. Je kan de stempels steeds in hun volle glorie bewonderen, betasten en uiteraard aanschaffen bij 'in 't Woefke. Inge heeft zowel de eerste serie, als de nieuwe allemaal in voorraad.




Ik wacht ondertussen rustig af om jullie heel binnenkort het jeansproject te tonen...
Eigenlijk is alles klaar, maar er kwam gisteren toch nog weer een extra klusje bij. Gisteren vergadering tot laat, vanavond afspraak met enkele ex-collega's en morgenavond geef ik workshop... Toch wel spannend hoor! Ik hoop dat ik alles nog op tijd af krijg... 

6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Je hebt het toch ook maar druk zeg!
vind je kaarten zo tof. Had ze in de winkel al bewonderd en vind het heel leuk om ze hier nog eens te zien!

!neke zei

Het is echt een top serie geworden !!!!!

Ellen zei

Jij hebt het maar druk! Komt vast goed allemaal. Deze laatste Catjes uit de reeks van twintig (20!) zijn ook weer enig.

Jantine zei

Heel leuk weer! Sterkte met je extra projectje in alle drukte!
Groetjes,
Jantine

Larissa zei

Catjes doen het altijd goed, ook deze dus.
Leuke kaartjes weer!

Dora zei

Geweldige kaarten. Die stempeltjes zijn zo leuk. Kan je zulke leuke grappige kaarten ermee maken.