analytics

woensdag 1 maart 2017

N°1! Vaderdagkaart...

Dag bloggers,

1 maart is het vandaag en ik moet mijn laatste februari-project van het DT van 'in 't Woefke' nog tonen!
We werkten met Tim Holz en dat is voor mij toch ook weer een beetje 'out of the box'... Maar ik had onlangs een setje snijmallen gekocht en daar gebruikte ik voor deze kaart nummer drie van (de spetters). Dus drie van de vier malletjes heb ik deze maand getoond op mijn projecten. Niet slecht hé?
Verder had ik ook nog een set cijfers in mijn bezit, eigenlijk heb ik deze al héél lang en ze zijn nog steeds verkrijgbaar...
Op de derde foto zie je welke kleuren ik gebruikte en hoe ik de kaart kleurde. Ik gebruikte kwasten, zo krijg je dat leuke vlekjes-effect...

Ah ja, voor zij die het niet weten, hier in het Antwerpse is het op 19 maart vaderdag... Daarom deze titel...

Benieuwd naar nog meer DT-projecten? Hou mijn blog of dat van 'in 't Woefke' maar in de gaten! Een nieuwe maand, een nieuw merk en nieuwe uitdagingen...

Papier: Bazzil
Snijmallen: Tim Holz




6 opmerkingen:

Diny zei

Gaaf kaartje Nancy!
Groetjes Diny

Ellen zei

Die spetterstans vind ik gaaf! Van Tim Holtz? Ik ga zoeken. Die wil ik ook! Trouwens een geweldige kaart voor vaderdag. Had hem zo voor de mijne kunnen maken. Hij stond met stip op één bij mij.

Lieve zei

Toffr kaart, in mooie kleuren !

GerJanne zei

Heel leuk gedaan! Die spetter is gaaf!

Rosina zei

Heel leuk dit vaderdagskaartje Nancy...
leuk gedaan!!!

groetjes Rosina

Francisca zei

Wow wat een leuk resultaat !
Niet te veel poespas gewoon goed !
Francisca