analytics

vrijdag 12 mei 2017

Babykaart op komst

Dag bloggers,

Dank voor alle beterschapswensen. Met mij gaat het stilaan beter maar ik moet echt mijn voet in de hoogte houden, anders zwelt die en is mijn gips te klein... Dat is wreed lastig!! Ik heb het gisteren gevoeld nadat ik de keuken had opgeruimd. Mijn beide mannen hadden al 2 dagen de afwas laten staan en ben maar begonnen met de machine uit te laden en terug in te laden. Daarna alle plastieken potjes en kookpotten/pannen zo af te wassen. Heb wel zittend afgedroogd maar de rest van de dag heb ik het moeten bekopen... Dus vandaag maar heel braaf terug op de zetel... De keuken is wel netjes, dus kan er mee leven...

Voor het DT van in 't Woefke heb ik vorige maand nog een babykaartje gemaakt. Was het een beetje vergeten te posten toen.

Papier: Bazzil en Pebbles
Stempel: Artmio
Letters: Artemio
Lintje uit voorraad


Ik wens jullie een heel fijn weekend en tot maandag voor een nieuwe kaart en taart!

5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Tof zwangerschapskaartje!
fijne dag en vergeet niet te rusten!

Margo zei

Wat een mooie kaart ! Probeer het toch maar rustig aan te doen !

Jantine zei

Wat vervelend dat je meteen je acties moest bekopen... hopelijk houden ze het nu zelf wat beter bij en kun jij blijven zitten...sterkte!
Je zwangerschapskaartje is mooi!
Groetjes
Jantine

Angelique zei

Mooi en lief zwangerschapskaartje. Je trouwkaartjes zijn ook mooi en hele leuke stempels, moest wel lachen om je tekst die je erbij had geschreven. Lastig om met een huishouden je rust te nemen, nog wat beter proberen, haha.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Mooi kaartje. Moeilijk hé om de boel te laten zoals hij is. Toch maar doen, want een zwelling is niet leuk!