analytics

maandag 15 mei 2017

een kaart en een taart 147 - Maité 20

Goeiemorgen bloggers!

Een warm welkom aan mijn nieuwe volger Trijntje! Fijn dat je af en toe komt kijken... als je ook een blog hebt, kom ik zeker op bezoek bij je!

En weeral is het maandag, het weekend is voorbij gevlogen. Wij zaten dit weekend 2 dagen op de babyborrel van vrienden. Manlief en de kinderen gingen er helpen en ik maakte de foto's vanuit mijn rolstoel. Het was zo fijn dat de tijd voorbij vloog. Over die babyborrel lezen jullie vrijdag meer...

Nu is het maandag en taartjestijd!! Maité werd 20 en dat werd gevierd met een feestje. Zij wou graag een filmtaart! En deze werd het...

Papier: Bazzil
Afbeelding: internet
Letters: Die Namics
Cijfers: Memory Box
Sterren: pons EK





Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's site

4 opmerkingen:

GerJanne zei

Geweldig!! Wat weer een supermooie taart met bijpassende kaart.
GerJanne

Jantine zei

Wat een gave taart en kaart weer!
Heel leuk, Nancy!
Groetjes
Jantine

Angelique zei

Wat een supermooie taart en kaart, heel origineel. Leuk om te zien wat er eigenlijk allemaal mogelijk is. Fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Ik vind de taart echt prachtig! En jouw bijpassende kaartje ook natuurlijk ;-)