analytics

donderdag 13 juli 2017

zwanger

Dag bloggers,

Leuk wel dat jullie zo'n interesse tonen in mijn verhaal... Of wij zo veel volk te slapen kunnen leggen... eigenlijk wel ja... Hier hebben ooit 7 kinderen gewoond, weet je? De 3 kinderen van mijn man komen al een tijd niet meer slapen. Die springen gewoon binnen als ze eens zin hebben. We zien hen wel dikwijls... Mijn 3 dochters zijn ondertussen ook het huis uit, dus hun kamers staan ook leeg. één daarvan heb ik ondertussen als stockageplaats voor mijn ateljeespullen aangeslagen. In de andere 2 logeren de Vietnameese gasten. En de kleintjes slapen boven in de kamer naast ons. Dat is een tweede kamer die nooit als slaapkamer diende, maar er staan nu 2 bedjes in... En mijn jongste woont op zolder... Aan de glazen in de keuken te zien heeft hij vannacht ook logees meegebracht. Hij werkt samen met mijn oudste dochter als vrijwilliger op het dansfestival en gisteren was er een voorstelling. Hij doet samen met enkele van zijn vrienden de techniek op dat feest en ze moeten tot 3u werken... Daarna nog iets drinken... dus het zal wel laat geworden zijn... En hij heeft op zijn zolder ook enkele zetels en nog extra matrassen liggen...
Zo zie je, we hebben steeds voor iedereen plaats in huis...
De babysitkindjes kwamen gisteren voor de laatste dag, misschien volgende week nog een keer, dus het blijft vandaag behoorlijk kalm. Mijn festival-logeetjes gaan straks naar hun mama en papa en komen pas morgen terug. Vandaag is het een vrije dag op het festival, dus gaan ze samen met de kindjes iets leuk doen...
Tot daar mijn logé-verhaal.

Zal ik jullie dan ook nog een kaartje tonen? Deze maakte ik voor een stel die hun tweede kindje verwachten. Voor de eerste, een jongen, maakte ik de geboortekaarten in een snorren-thema in zwart/wit. Ze kwamen langs om de geboortekaartjes te bespreken van hun tweede kindje, een meisje... Dat wist ik al. De snoepjes op de kaart kreeg ik een keer kado van Martina. Zij kent me zo goed en weet dat ik zo'n zaken vroeg of laat wel kan verwerken... Opeten doe ik ze niet, daar zijn ze veel te leuk voor... haha! Vond wel dat ze op deze kaart pasten... Al is roze niet echt het ding van de jonge ouders...
Ze waren wel super verrast met deze kaart!


En nu het vandaag wat kalmer is, ga ik nog een keer een blogrondje doen... Wordt hoog tijd, ik weet het... 

6 opmerkingen:

Veerle zei

Wat een super leuke zwangerschaps kaart Nancy. Kan geloven dat ze blij verrast waren. Amaai precies wel veel ruimte daar bij jullie. Geeft waarschijnlijk constant een gezellige drukte ook. Groetjes, Veerle

Charlotte zei

Wat een vrolijke drukte moet dat bij jullie in huis zijn met zoveel bezoekjes, logeerpartijtjes, babysitkindjes,... Fijn zo een huis vol leven :)
Leuke kaart maakte je weer en inderdaad alles altijd bijhouden, je weet nooit wanneer je het nog eens kan gebruiken :)
Groetjes,
Charlotte

Ellen zei

Ahaaa, bij jou ook een samengesteld gezin met veel,kinderen. Gezellig hè?! Dat verklaart de hoeveelheid slaapplekken ;-) Fijn dat ze allemaal nog zo graag thuiskomen én dat er nog eentje op zolder bivakkeert. Je zwangere kaartje is leuk. Enig met die snoepjes erop.

Rosina zei

Heel mooi dit zwangerschapskaartje Nancy...en aan je verhaal te lezen is het bij jullie altijd heel gezellig

lieve groetjes Rosina

GerJanne zei

Leuke kaart!! Vooral als je het verhaal erbij leest. Geniet nog van de gezellige tijd!
GerJanne

Angelique zei

Haha, er waren schijnbaar meer mensen nieuwsgierig hoe je dat toch deed met al die mensen in je huis. Hele leuke en originele kaart met de snoepjes erop.
Ook je vorige felicitatiekaart is goed gelukt.
lieve groetjes Angelique