analytics

donderdag 17 augustus 2017

So Sorry!

Dag bloggers,

Sta me even toe te zeggen dat het voor mij een spannende ochtend wordt. Over een uurtje komt Caroline mij halen, ik mag mee naar de gynaecoloog... Haar man is aan het werk en ik mag kennis gaan maken met mijn kleinkindje... Nee, ik verklap nog niet wat het gaat worden. Omdat ik haar kaartjes en doopsuiker maak, weet ik al net wat meer dan alle anderen en ik heb zwijgplicht... Laat me hier dus nog maar even van genieten...
Over iets minder dan 3 maanden weten jullie het ook allemaal!

De hond van mijn kapper is 2 maanden geleden overleden. En omdat ik voor hem een serie rouwkaarten in de kleuren van zijn kapsalon maakte, kreeg hij van mij een rouwkaartje voor zijn hond in dezelfde kleurencombinatie...
Het hondje dat op de kaart staat is exact de hond die hij had... Mooi toch...

Papier: Bazzil
Tekststempel: Our Daily Bread design
Snijmal hond: Marianne Design
Snijmal wimpels: Gummipan
Lintje uit voorraad


9 opmerkingen:

Charlotte zei

Wat leuk Nancy, om je kleinkindje nu al te mogen ontmoeten - zo bijzonder!
Je maakte een mooie serene rouwkaart, het gouden randje past er echt wel bij.
Groetjes,
Charlotte

Ellen zei

Wat bijzonder dat je je kleinkind al 'ontmoet' hebt voor het geboren is! Het rouwkaartje is mooi.

Diny zei

Wauw....jij gaat oma worden Nancy.....wat ontzettend leuk....gefeliciteerd!
Wat mooi dat jij samen met je dochter het kleintje al gaat ontmoeten....dat is heel bijzonder!
Het kaartje is ook bijzonder.
Groetjes Diny

Rosina zei

Gefeliciteerd dat je oma gaat worden nancy...heel bijzonder is dat allemaal...
en ook je kaartje is weer prachtig...

groetjes
Rosina

Mariken zei

Ooh Nancy, wat leuk dat je een kleinkind gaat krijgen! Ga er je lekker op verheugen! Je kaartje is mooi en lief!!

Jantine zei

Wat een leuke ochtend heb jij gehad, Nancy. Zo spannend allemaal.
En je kaartje is erg leuk.
Groetjes,
Jantine

Nancy Soetaert zei

was vast spannend het bezoek bij de gynecoloog met je dochter!
mooi kaartje voor je kapper.
Nancy

Sarah zei

Wat een bijzonder uitje! Heerlijk om zo' n wonder te aanschouwen.
Stijlvol je kaart voor de kapper

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! Zal zeker gewaardeerd worden. En je wordt oma! Of zeggen jullie bomma? Wat een geweldig nieuws!!
GerJanne