analytics

donderdag 31 augustus 2017

Every summer has a Story

Dag bloggers,

Als tweede project voor het DT-team van 'in 't Woefke' van deze maand, pimpte ik een boekje. Dit met een zomers tafereeltje...
Het boekje zelf heeft lijntjes, dus je kan er leuke vakantieherinneringen in vast leggen.

Voor ik alles op het boekje kleefde, heb ik het bovenste deel afgedekt en ingespoten met spuitlijm. Daarna zand op gestrooid en vastgedrukt. Zo krijg je een leuk strandeffect... Je kan het zand hiervoor mee brengen van jouw vakantiebestemming... Dat doe ik telkens als we op reis gaan. Ik verwerkte dit vroeger in mijn scrap-albums...

Boekje: in 't Woefke
Snijmallenset palmboom-bloemen: Tim Holz
gekleurd met Distress Stain
Zand en spuitlijm
Tekststempel: Joy


3 opmerkingen:

Rosina zei

Wat een mooie vrolijke kaft heb je aan dit boekje gemaakt nancy...prachtig die bloemen en palmboom

groetjes Rosina

Jantine zei

Wat een mooie kaft, Nancy! En dat idee van het zand is heel erg gaaf!
Groetjes,
Jantine

Ellen zei

Gaaf idee om echt zand op de voorkant van je vakantieboekje te gebruiken. Geeft een leuk effect. Boekje is superfleurig en lekker tropisch door de palmboom.