analytics

vrijdag 25 augustus 2017

Gaelle en Dennis

Dag bloggers,

Vrijdag alweer... Wat gaat de tijd toch snel. Ik mag het van mijn dochter niet zeggen, maar vandaag over een week start het nieuwe schooljaar alweer... Waar zijn die 2 lange vakantiemaanden toch alweer gebleven?

Wie nog graag op vakantie gaan en liefst de bergen in zijn Gaelle en Dennis. Zij zijn allebei bergbeklimmers.
Zij waren beiden jarig en kregen deze verjaardagskaarten mijn vriendin en haar man Daniel die ook fervent bergbeklimmer is.

Omdat bergen en klimmen niet in mijn assortiment stempels/snijmallen zit, ben ik op internet gaan zoeken. Daar kwam ik deze leuke verkeersborden tegen en die maakte ik maar al te graag na.
Dat de kaarten enthousiast ontvangen werden, hoeft hier niet gezegd worden zeker?

Papier: Bazzil
Letters: Kaiser Kraft
Afbeelding: gevonden op internet




6 opmerkingen:

Jantine zei

Ze zijn hartstikke leuk, Nancy!
Groetjes
Jantine

Veerle zei

Wow Nancy dat heb je super knap voor elkaar gekregen. Inderdaad niet de meest evidente hobby om daar een kaart voor te maken maar je hebt dat echt knap gedaan. Ik kan geloven dat ze daar helemaal blij van werden.
Groetjes Veerle

Ellen zei

Dan zal ik helemaal maar niks zeggen. Maandag beginnen wij weer op school. Na 'slechts' zes weken vakantie. Ook die zijn omgevlogen. Je hebt twee leuke, sportieve kaarten gemaakt. Gaaf'

Mariken zei

En ik zeg hetzelfde! Ik zie mezelf nog weggaan van school, 6 weken geleden, vakantie en nu is het alweer voorbij...En we mogen niet klagen, maar wat gaat dat snel! In ieder geval, jouw kaartjes zijn leuk en stoer!! Fijn weekend!

GerJanne zei

Hihihi, ik heb 'maar' 3 weken vakantie. Maar alles gaat even snel!
Je kaartjes zijn supertof. Snijd je dat met de hand of heb je ene cricut??
GerJanne

Angelique zei

Echt hele gave verjaardagskaartjes, als we internet toch niet hadden. Heel schattig zwemdiploma kaartje voor Sofie.
lieve groetjes Angelique