analytics

woensdag 23 augustus 2017

Joeri en Dieter

Dag bloggers,

Wat leuk, jullie reacties op mijn outlook-verhaal. Ben ook wel heel blij dat het zo snel opgelost was...
Ik heb dan ook een hele creatieve dag in mijn ateljee door kunnen brengen, dat was me de dag ervoor niet gelukt...

Vandaag krijgen jullie een trouwprojectje te zien. Joeri en Dieter gingen trouwen en dochter Laura mocht naar de receptie. De mama van Joeri is een nicht van mijn ex-man en collega van mijn dochter.
Voor de jongens maakte ik deze kaart en er hoorde een leuke fles cava bij.

Papier: Bazzil
Stempel: Artemio
Letters: Die Namics
Snijmal etiket en label: Alie
Embossingmal: Leanne design
Lintje uit voorraad





6 opmerkingen:

Charlotte zei

Leuk gedaan Nancy!
Groetjes,
Charlotte

!neke zei

Prachtig geheel Nancy !!!!

Angelique zei

Mooie set zo, leuk om het label van de fles te vervangen. Mooie stempel.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Wat een leuke kaart! Gaaf dat je de fles ook voorzien hebt van een aangepast etiket. Die bruidegommen zijn echt tof, gaaf stempel.

GerJanne zei

Tof!!
Heel gaaf gedaan.
GerJanne

Mieke zei

Leuk idee, heel mooi!