analytics

donderdag 24 augustus 2017

Just keep swimming

Dag bloggers,

Sofie, dochter van mijn nichtje haalde haar eerste zwemdiploma. Dat was de aanleiding voor een leuk kaartje... 

Papier: Bazzil
Stempel: Whipper Snapper
ingekleurd met Copics
Tekst: CC Design
Zwemband met glossy accent
Touwtje uit voorraad


Voor het DT van 'in 't Woefke' maakte ik eerder deze kaart, maar die afbeelding gebruikte ik voor de verjaardagskaart van Julie, zusje van Sofie. En omdat ik beide kaarten op dezelfde dag gaf, kon ik ze niet allebei dezelfde geven hé? Julie lijkt namelijk heel erg op onderstaande stempel...

Links de kaart voor Julie, rechts het projectje dat ik maakte voor 'in 't Woefke'. 



De linkse kleurde ik in met Copics, de rechtse met Zig Colors... Toch een heel verschil hé? Eerlijk, meestal gebruik ik Copics omdat dat toch een pak sneller gaat...  


4 opmerkingen:

Jantine zei

Leuke zomerse zwemkaartjes, Nancy!
Heel vrolijk. En ja, behoorlijk verschillend, die kleuren.
Groetjes
Jantine

Mieke zei

Wat zijn ze schattig :-) Heel mooi!

Ellen zei

Leuke kaartjes! Inderdaad best een (kleur)verschil, maar allebei mooi.

Sarah zei

Wat leuk. Er is zeker een verschil.
Maar ze zijn beide leuk!