analytics

vrijdag 11 augustus 2017

nog meer fluokaartjes voor Emma, Paulien, Cisca en Nora

Dag bloggers,

We zijn alweer vrijdag. Hopelijk hebben jullie allemaal leuke plannen voor dit weekend. Wij rijden straks over-en-weer naar de kust. Vanavond een theatervoorstelling meepikken en morgenmiddag zijn we alweer thuis... Dan wil ik graag naar een huwelijksmis...

Ik heb er niet aan gedacht om ze gisteren allemaal te tonen, maar ik moest nog een serie verjaardagskaarten maken voor een aantal meisjes... En omdat ik ze zo super vond, hier nog een reeks fluo-verjaardagskaartjes:





Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend en tot maandag voor een nieuwe kaart en taart... De kaart moet ik nu eerst gaan maken, de taart is ook 'in wording'!

5 opmerkingen:

chantal zei

Ze zijn super flashy en mooi. Ik zou er niet opkomen om met fluo iets te doen, maar dit ligt je wel.
Fijn weekend hopelijk met wat goed weer
liefs Chantal

Charlotte zei

Wow de kleuren spatten hier van mijn scherm! Superleuke kaartjes voor kleine meisjes met die fluo kleuren en die 'ballonletters'. Ik ben fan!
Groetjes,
Charlotte

Jantine zei

Heel gezellig al die fluo-kaartjes, Nancy!
Groetjes
Jantine

Mieke zei

Ze zijn helemaal leuk!

GerJanne zei

Supergaaf zijn ze stuk voor stuk!