analytics

maandag 18 september 2017

Een kaart en een taart 164 - babyshower Caroline en nog een verjaardagstaart

Dag bloggers,

Wat een weekend alweer. De weegschaal vertelde me daarnet dat ik veel te goed gefeest heb... Maar het was fijn...
Gisteren hadden we een dubbel feestje... Mijn oudste en jongste dochter hadden de babyshower voor hun zus gepland. Dus hebben we haar van mijn verjaardagsbrunch met een goed beraamd complot naar ons theater moeten lokken. En daar zaten dan al haar vriendinnen op haar te wachten.
Zus Elise maakte deze mooie en super lekkere taart voor haar... En ook deze keer weer een bijpassende kaart...
En nee, zelfs bij het aansnijden van de taart, werd het geslacht niet bekend gemaakt... Jammer maar helaas, ook jullie zullen nog moeten wachten...

Wil je meer zien van de babyshower, kom dan morgen maar terug langs...





ook het babietje is helemaal in suikerpasta. 
Velen dachten dat het een stenen beeldje was... niet dus!


Zal ik dan ook even een taart tonen zonder kaart? 
Deze maakte Elise gisteren voor mij... 't was een leuke, lekkere verrassing... 



Bij deze nog dankjewel aan Christine en Sarah voor de mooie kaartjes die ik vrijdag in de brievenbus vond!

Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina


6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

een late proficiat met je verjaardag!
toffe taarten! Je dochter is een echte taartenprinses!

Ellen zei

Wat een feesten allemaal bij jou thuis! Zo gezellig! En ook zo lekker met al die prachtige taarten. Wat is jouw taart mooi! Ook die voor de babyshower is super. Goed gevonden, al die lichtblauwe en roze stippen. Jouw kaartje erbij is ook hartstikke mooi. O ja, natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Jantine zei

Wat een prachtige taarten, Nancy! En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
En heel spannend, dat het geslacht van de baby geheim blijft. Wel leuk!
Groetjes,
Jantine

GerJanne zei

Oh wauw wat een kunstwerk! Supergaaf! Ook de kaart is helemaal leuk! Knap dat ze het geslacht geheim houden. En jij was ook jarig.. nog van harte proficiat!
GerJanne

Sarah zei

Fijn dat mijn kaartje aan gekomen is en dat nog op tijd! Je had een heerlijk feestweekend, dat zie ik zo!

Margo zei

Oh die zijn schitterend Nancy ! Lekker zo veel feestjes ! Mijn kaartje is pas vandaag op de post gegaan .... veels te laat ... sorry ! x