analytics

vrijdag 29 september 2017

geboortekader voor Marie

Dag bloggers,

Wat fijn, die leuke reacties die ik gisteren kreeg op mijn reis-projectje... Ik heb er best mijn werk mee gehad, maar ze waren fijn om te maken...

Vrijdag vandaag en dus krijgen jullie een geboortekader te zien...
Dochter Elise ging op kraamvisite en nam een kader mee als kado. Ik kreeg het geboortekaartje enkel digitaal, dus de foto's achteraf zijn door de ontvanger gemaakt...



Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en tot maandag voor een taart en een kaart!



7 opmerkingen:

Diny zei

Prachtig kadertje Nancy....en je creatie van gisteren is ook geweldig!
Groetjes Diny

Ellen zei

Die kadertjes blijven leuk! Dit is ook weer een hele mooie. Fijn weekend!

Dora zei

Mooi gedaan.

Rosina zei

Wat een schitterend geboortekader Nancy, en ook weer heel persoonlijk met die naam en andere gegevens erop..
groetjes en een fijn weekend
Rosina

GerJanne zei

Prachtig kader heb je gemaakt! Ziet er gaaf uit!
GerJanne

Mariken zei

Wat een pracht van een geboortekader voor Marie Nancy, wat kan je dit goed! Echt een cadeautje!
Fijn weekend verder!

Angelique zei

Mooi geboortekader, leuk dat je achteraf nog een foto kreeg. Geweldige kaart maakte je in het paspoort thema. Ook wel een hele originele trouwkaart.
lieve groetjes Angelique