analytics

vrijdag 22 september 2017

geboortekader voor Maurice

Dag bloggers,

Eigenlijk zit ik hier toch wel te genieten... De bloemen staan nog mooi, de verjaardagskaartjes staan netjes op een rij... De teller staat op 16, waarvan 14 zelf gemaakte! Wat heb ik toch een heleboel super creatieve vriendinnen! Da's zo fijn... Dankjewel allemaal! 
Gisteren toch weer even op stap geweest met 2 van hen, 't was een fijne middag. Op zo'n moment is de blok (lees laars) aan mijn been even geen obstakel, haha!

Het is vrijdag vandaag en ik kan jullie weer een keer een geboortekader laten zien. De laatste tijd heb ik er terug weer een aantal gemaakt. 

Deze was voor Maurice. Ik kreeg zijn geboortekaartje toen ik bij de kapper zat. Of ik voor hem geen kado kon maken? En deze is het geworden. Bij gebrek aan meer info, staan enkel zijn naam en geboortedatum er op. 

Kader: Ikea
Papier: Kraft, bijgekleurd met distress
Auto: Papermania
ingekleurd met copics
Cijfers en letters: Memory Box




6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Tof zeg!
Fijne dag
Nancy

Jantine zei

Dat is heerlijk genieten. Ik ga vandaag een dagje workshoppen met een creatieve vriendin.
Je geboortekader is weer prachtig. Die stempel is perfect!
Groetjes,
Jantine

Mariken zei

Wat is dit mooi geworden, en zo persoonlijk! Een topcadeau! Gezellig dat je zoveel,post hebt gekregen, dan ben je ècht jarig!!!
Fijn weekend!

Ellen zei

Nagenieten is ook altijd heerlijk! Van je verjaardag, van een leuke date met (knutsel)vriendinnen... Top. Het geboortekader is echt prachtig! Wat matcht dat weer mooi bij het kaartje.

Diny zei

Wat heb ik veel van je gemist deze week Nancy.....prachtig allemaal!
Ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes Diny

GerJanne zei

Oh wat een enige geboortekader naar aanleiding van het kaartje!
Supertof!