analytics

dinsdag 14 november 2017

Eva!

Dag bloggers,

Ellen liet gisteren weten dat als zij met 'internet explorer' inderdaad geen reacties op mijn blog kan nalaten. Met Google Chrome lukt het wel. Waarschijnlijk dat daar het probleem dan ligt.
Ik zou het echt niet weten of ik dit kan oplossen door een instelling op mijn blog. Als iemand hier nog last van heeft, of liever nog een oplossing zou kennen, laat het me gerust weten!
Zonde wel dat een trouwe volger, die wel reacties op mijn projecten op de blog van 'in 't Woefke' kan nalaten dat niet kan op mijn eigen blog...

Eva is nu 6 dagen oud. En we zijn zo blij met haar!
Het belangrijkste is uiteraard dat ze gezond is. Alles is compleet, 10 vingertjes, 10 teentjes... De volle 48,5 cm en 2,786 kg... Zó klein, maar zo compleet...

Toen mijn vriendin afgelopen weekend op bezoek was in de kliniek, vroeg ik haar: "Vinden wij het nu alleen of is het écht zo'n schoontje?" En zij bevestigde dat het écht waar was, dat het een dotje is... En toen waren we natuurlijk helemaal gerust... haha! Maar zij is niet de enige hoor, iedereen bevestigt het...
De druk was groot... 9 maanden lang moest mijn dochter horen dat het wel een héél schoon boeleke zou worden... met een blanke mama en een Afrikaanse papa... De druk was héél groot... haha! We hebben er meermaals mee gelachen...

Maar hier zaten jullie niet op te wachten hé? Jullie willen meer zien dan het geboortekaartje alleen en dan mijn verhaal als super trotse 'Mamsi', want zo mogen vanaf nu kleine kindjes mij noemen...

Dus laat ik nu het mega-project waar ik de afgelopen maanden mee bezig was, op jullie af...

De houten doosjes bovenaan werden gemaakt door manlief. Hij wist uiteraard verder van niks. Caroline kwam ze deze zomer schilderen...


Deze doosjes komen regelmatig terug in de geboortethema's, maar ze blijven het goed doen...


Voor de kindjes snoepzakjes met buttons, die we zelf maakten


Nog enkele snoeppotten met suikerbonen om uit te delen op het werk en voor de meters... En zo staat alles netjes bij elkaar op de foto


Van een pallet maakte manlief op verzoek van Caroline en mezelf een kastje.
De naam schilderde Caroline op een bordje dat we bij een groothandel kochten en werd door mijn man pas na de geboorte bevestigd.
Ze zagen ons aankomen in de kliniek met ons pallet! haha!! Maar de reacties waren weer heel lovend...


In het bakje onderaan liggen de buttons. Er liepen afgelopen week toch wel 6 verpleegsters met een button van Eva rond! Iedereen is fan van Eva!!



10 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Hier is maar één woord voor: schitterend!

martina's kaartjes zei

ziet er weer allemaal superzzzz uit ! daar twijfelde ik niet aan dat het weer allemaal tip top zou zijn ! top wat er weer allemaal gefabriceerd werd, mooi
tuuuuuuuurlijk is Eva het moooooooiste kindje ! hahahaha !
grtjs, martina
x

!neke zei

Geweldig !!!!!!
Geniet van deze supermooie Eva !

Ellen zei

Zo mooi om te lezen hoe blij en trots je bent! Kan het me ook helemaal voorstellen! Natuurlijk is Eva de mooiste baby die er is, wie anders ;-) De buttons zijn zo gaaf! Superleuk om te lezen dat er zes zusters met zo’n button rondlopen. De pallet en al het andere zien er echt geweldig uit. Wat een project!

Veerle - A colored mind zei

Het ziet er prachtig uit! Geniet met volle teugen want het gaat zo snel.

Diny zei

Met trots laat je alles aan ons zien Nancy......wat hebben jij en je man dat geweldig mooi gedaan! Fijn dat wij daar ook van mogen meegenieten.Je mag er zeker trots op zijn.....het is een prachtig geheel!
Groetjes Diny

Charlotte zei

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochterje Nancy! Natuurlijk is ze een prachtbaby 'chocolade-met-melk'! Je knutselde weer een berg prachtige geboorte-items, alles in thema zoals we jou kennen. Ronduit schitterend gedaan!
Groetjes,
Charlotte

Crealin zei

Waaaw,dit is gewoon super knap maar ik had eigenlijk niet anders van jullie verwacht. Het plaatje is compleet!
Geniet ervan mamsi x

Lieve zei

Prachtig geheel, voor het mooiste kindje !
Leuke buttons, en wow, die pallet-kast !!

Sarah zei

Wauw! Knap werk! Alles zo verzorgd en mooi! En Eva is voor jullie de mooiste
, dat is zo' n machtig gevoel. Xx