analytics

woensdag 20 december 2017

Myriam & Martine

Dag bloggers,

Amai, ik ben al bijna 4u wakker en op mijn pc aan 't werken (ja, niet op fb!) en ik was mijn blog helemaal vergeten... Dus snel wat posten!

Myriam en Martine zijn ongeveer samen jarig en dit jaar kregen ze een kaart voor hen samen... En dan ga ik even nadenken wat ik kan maken... Beide namen inspireerden me tot deze kaart... M&M... Grappig toch?

Papier: Bazzil
Letters: Kaiser Kraft
Potje: Lawn Fawn
Birthday: Gummiapan
Touwtje uit voorraad
M&M's: pons EK


6 opmerkingen:

Diny zei

Heel erg leuk bedacht!
Groetjes Diny

Mariken zei

Wat een grappige en originele kaart, erg tof!

!neke zei

Super grappig !!!!

chantal zei

erg leuk met die m&m s
liefs chantal

Ellen zei

Waar een originele m&m kaart! Lekker vrolijk ook. Jij was wel weer vroeg wakker, zeg!

Nancy Soetaert zei

leuke kaart!
Nancy