analytics

vrijdag 12 januari 2018

Een kader voor Nathalie & Michel

Dag bloggers,

Wat fijn, al die reacties op mijn kerstkaartje! Ik ga proberen om straks of morgen ook nog bij jullie allemaal langs te komen!!
Vandaag ben ik thuis, wat hou ik van die vrijdagen... maar ik heb super veel te doen. Doordat ik 2 weken ziek was, heb ik een achterstand in mijn ateljee. Dus er valt wat in te halen. Morgen is het ook de babyborrel van Eva en ook voor haar ben ik nog met iets bezig... En straks, terwijl mijn twee oudste dochters de aankopen voor het feest van morgen gaan doen, komt kleine Eva hier op bezoek. Dan hebben we knuffeltijd...

Het is dus de laatste dag van de week (op mijn blog dan wel) en dan probeer ik altijd een kader of een babyprojectje te tonen. Vandaag geen geboortekader, maar een fotokader die collega Nathalie voor haar Michel wou. Op de foto is het niet zo duidelijk, maar de kleine fotokes zijn op verschillende niveau's gekleefd met 3D-stickers... Het resultaat was wel leuk...
Gever was tevreden en de ontvanger ook toen hij zijn pakje onder de kerstboom open deed. Hij wou er gelijk éne om bij zijn moeder op de kast te zetten. Wordt dus vervolgd...

Kader: Ikea
Cijfers en letters: Die Namics
Hart: Gummiapan


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en tot maandag alweer voor een kaart en een taart!

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal leuk en mooi ! zeker een tof cadeau
geniet van je dag
grtjs,martina
x

Nancy Soetaert zei

Tof!
Veel knutsel-en knuffelplezier vandaag!
Nancy

Mariken zei

Wat een drukte allemaal, en voor morgen ook. Wel heel leuk!! En wat heb je hier weer iets moois om te laten zien, heel tof gedaan! Fijn weekend, en geniet van kleine Eva!

Jantine zei

Heel mooi, Nancy.
Sterkte met de (leuke) drukte!
Groetjes,
Jantine

GerJanne zei

Nou, wat een drukte. Loop jezelf niet voorbij! Het kader ziet er heel mooi uit en ik snap dat het voor moeders ok erg leuk is, zoiets op de kast te hebben!
Fijn weekend!

Unknown zei

Wij zijn een geregistreerd financieel huis en ons doel en doel is om geïnteresseerde personen en rechtspersonen te helpen bij het verkrijgen van hun gewenste leningen. We kunnen u financieel helpen. Neem vandaag nog contact met ons op en vertel ons hoeveel lening u nodig heeft als lening. U zult goed worden begeleid door een e-mail: tatacapitaltd@gmail.com