analytics

maandag 24 juni 2013

kalkoen

Deze wil ik toch meteen tonen... Dit weekend moest Yannick (mijn jongste) naar een verjaardagsfeest van één van zijn vrienden. Die kerel noemt: 'Michel Kalkoen'... wat natuurlijk regelmatig voor de nodige grapjes zorgt...

Yannick vroeg of ik een kaar wou maken om mee te nemen, maar liefst met een stempel van een kalkoen... Ja, laat me die nu niet direct in huis hebben... Dan maar even zoeken op het internet...

De kippengaas had ik al even in huis, maar nog niet gebruikt, dus die kwam ook meteen van pas... Ik stempelde hem met Stazon op plastikfolie en daarna is hij met de kader 3D op de kaart geplakt. Graspons is van Fiskars (met dank aan Martina!) - Alfabet is van Memory Box

Hier het resultaat...


7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

alé, hoe kan dat nu, jij geen stempel van een kalkoen, dat heeft iedereen toch wel zekers ? hahahaha ! een supergeslaagde en toffe kaart, daar zullen ze zeker goe mee gelachen hebben, die kerels. Niet simpel he, voor die leeftijdscategorie, maar het is je goed gelukt
grtjs, martina
x

jolanda zei

grappig kaartje

Monique zei

Dat is een schitterende kaart geworden Nancy!
grtjs
Monique

Dora zei

wat een leuke afbeelding, haha gaaf ook met dat kippengaas idee!

Unknown zei

zalig

x laura x

Ilse zei

Hilarisch gewoon
Schitterend gedaan

Anita Meijer zei

Wat is die super Nancy, helemaal leuk.
Liefs van Anita