analytics

zaterdag 15 juni 2013

Pinguin - slot

Maar wat het verhaal helemaal te gek maakte... De eerste pinguins waren nog niet vertrokken of er stond nog een kennis voor de deur... Haar zus was jarig, en of ik een leuke kaart wou maken... met een pinguin op... Ha!
En nee, het gaat niet over dezelfde zus, deze werd 50...
Echt grappig hé?
Was ik blij dat ik pinguins in huis had gehaald... Een tijdje geleden maakte ik er ook al een geboortekaart mee...
Met deze kaart kan ik het pinguin-thema weer even afsluiten...



9 opmerkingen:

Louise zei

Moest wel lachen om het Pinquin verhaal en zijn zo schattig. Leuk model kaartje is dit en de Pinquin staat er leuk op!.


gr.LOuise

martina's kaartjes zei

pinguins in huis, is dat makkelijk te houden ? nu je ze niet meer nodig hebt, breng je ze dan terug naar de zoo hahahahahaha =) inderdaad, soms kopen we een stempeltje en dan denk je, gewoon in de kast, en plots wordt er naar gevraagd, mag die eindelijk 'uit de kast' =) een geslaagd werkje hoor, leuk model =)
nog een fijn weekend,
grtjs,martina
x

Nelleke zei

Leuk die pinguïns ze zijn gewoon ook heel erg leuk en je hebt je mooi verwerkt. Groetjes, Nelleke

Lia zei

Pinquins vind ik altijd schattig, je kaart is heel leuk,
groetjes Lia

Ilse zei

Erg leuk gedaan Nancy, zowel fe kaart als het blikje.
Ilse

jolanda zei

leuke kaart

Nellie zei

Heel mooi kaartje Nancy,
leuk modelletje zo.
Lieve groetjes Nellie

Mieke zei

Wat een toeval! Nu kan ik het hele pinguin-verhaal volgen. Ik had die posts blijkbaar gemist :-(
Ook deze kaart is heel mooi, leuk modelletje!

Rosina zei

Heel mooi kaartje Nancy... en die grappige pinguins blijven leuk, net als het modelletje dat ik ook heel erg leuk....

groetjes Rosina