analytics

donderdag 4 juli 2013

elke donderdag een kerstkaart

En ja hoor, hier is ze weer... mijn wekelijkse kerstkaart...
Je gaat het niet geloven, ben er zelfs een half uur vroeger voor opgestaan want ik moest ze nog maken...
Eerst snel gaan kijken want Yvonne ging een uitdaging plaatsen... een sketch? Nog nooit een sketch gevolgd, dus dit was écht een uitdaging!!! Toch wel mijn eigen stijl gevolgd, dus misschien anders dan wat ze er van verwacht... ben benieuwd...
Toch de stempel en mallen gebruikt die ik van plan was om te gebruiken...

E

11 opmerkingen:

Malika zei

Mooi kerstkaartje leuk plaatje

groeten Malika

Eveline zei

Leuk kaartje Nancy.
Eveline.

martina's kaartjes zei

mooi kaartje, maar er een uur vroeger voor opstaaan... dat heb ik er echt niet voor over hoor ! =)
nog een fijne dag, het is al wat droger dan gisteren, dus dat is al goed he ?
grtjs, martina
x

Renate zei

Leuke kaart! Knap dat je er vroeger voor opgestaan bent, dat zou ik er niet voor over hebben. Tot voor kort had ik ook nog nooit met een sketch gewerkt. Inmiddels heb ik een aantal kaartjes gemaakt volgens een sketch, en ik moet zeggen dat het best leuk is om te doen.

Groetjes Renate.

Louise zei

Ja,ja, wij zijn volhouders hé. maar ik geloof niet dat ik er een half uur ieder voor op zou staan, wel knap van je hoor. Vindt hem soms weleens makkelijk om een sketch te volgen, je kaart is wel heel leuk geworden hoor.


gr.LOuise

Carina zei

deze is echt wel een toffe Nancy

Misseke zei

Hele leuke kerstkaart, Nancy - 'k zou er denk ik ook niet vroeger voor opstaan maar jammer genoeg red ik het ook nooit in een halfuurtje wat te maken ;) en dat op zich vind ik al zo knap.

Groetjes,
Misseke

K-Creatief zei

Mooie Kerstkaart, mooie kleur, heel fijn gedaan,

groetjes,

Karin

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie kaart n.a.v. de sketch!! Hij is echt goed gelukt! Leuk dat je meedoet Nancy!!
Groetjes, Yvonne

Wybrich zei

Toch wel fijn dat er weer een kerstkaart klaar is! Je kaart is erg mooi!

Mieke zei

Ohh wat is die leuk met die takjes en de uiltjes! Moeilijk he, een sketch volgen :-) Ik vind je kaart heel geslaagd!