analytics

donderdag 25 juli 2013

elke donderdag een kerstkaart

En hier zijn we weer voor de wekelijkse uitdaging van Yvonne... Deze keer zat de kaart al even in mijn hoofd, maar we zijn hier aan het schilderen (ja! zelfs met dit weer!) en de tijd ontbrak om hem te maken... Maar aangezien ik er toch elke dag om 5u uit ben om te gaan werken, heb ik hem ook deze keer weer vanmorgen in elkaar geplakt...

Ook deze geweldige stans is weer van Memory Box en het lint kocht ik in Duitsland... Afbeelding is van Stampfairy...

7 opmerkingen:

Lia zei

Wat een onwijs leuk kerstkaartje,
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

wat een leuk kaartje ! past helemaal bij je border van Memory box ! top hoor!
vandaag is het gelukkig wat koeler.... maar ook nat...
beetje water en wat wegspoelen van al het stof is niet slecht !
nog een fijne dg,
grtjs, martina
x

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat zijn de stans en de afbeelding leuk!!! Super!! Ga ook maar eens kijken of ik die kan vinden :-) Heel leuk kaartje! Bedankt weer voor het meedoen!!
Groetjes, Yvonne

Ilse zei

OOOOO wat een leukerd !
echt super super mooi
liefs
ilse

Dora zei

prachtige geheel!!

Renate zei

Grappig kerstkaartje. De border past idd heel goed bij je afdrukje. Het is gewoon helemaal af.

Groetjes Renate.

Christine zei

Leuke kerstkaart! Die mal van Memory Box is super!
Liefs
Christine