analytics

vrijdag 5 juli 2013

Lynn 21

Een warm welkom aan mijn 2 nieuwe volgers, Ans en ... ? Van de tweede zie ik de naam niet...
Als je jezelf bekend maakt, kom ik zeker ook op jouw blog langs...
Jullie zijn nu met 99... Wie wordt nummer 100?

Eén van de vriendinnen van mijn jongste dochter was enkele weken geleden jarig en zou een Hawaii-party geven... Daar moest uiteraard een gepaste kaart bij...
Toen nog niet in het bezit van palmbomen-teenslippers en andere zomerse toestanden, haalde ik dit plaatje van internet en ging er mee aan de slag...




8 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

aloha, een hele leke, fleurige kaart ! mooi gemaakt, helemaal geslaagd voor een hawai feest ! veel succes met shoppen vandaag, het is ideaal weer lijkt me =)
grtjs, martina
x

jolanda zei

super leuke kaart

Ans Gilbert zei

Hoi Nancy,
Wat een prachtige kaart,leuk dat internet..je kunt er echt alles vinden, mooi gemaakt en super afgewerkt..groetjes van Ans

Carina zei

super vrolijke kaart,tof gedaan!

Monique zei

Wat een super leuke kaart!
grtjs
Monique

Rosina zei

Een hele mooie vrolijke kaart Nancy....leuk gedaan...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Wat een leuke originele kaart voor Lynn!
Helemaal top! Je wordt er gewoon vrolijk van....
GerJanne

Lia zei

Een reactie van je 100e volger.
Wat een leuke kaart. Hier spat de zomer vanaf! Je wordt vanzelf vrolijk door de afbeelding en vrolijke kleuren.
Lia xx