analytics

maandag 29 juli 2013

Marieke

Deze kaart maakte ik in opdracht voor de 'Crew' van 'Hello Schoten', 2 weken geleden. Twee van de crewleden, Jan En Ruth, zijn vorig jaar getrouwd en deze maand, een week voor de start van het festival, de trotse ouders geworden van 'Marieke'...
Omdat de hele crew samen legde voor een kado en dan ook allemaal samen de kaart moesten kunnen tekenen, maakte ik een kaart op A5-formaat...
Daarom alles wat uitvergroot...

Uilenmal is van Cottage Cutz
Alfabet is van Memory Box


Hier samen met het geboortekaartje...


Kleine anectdote: door het maken van deze kaart (was er op zaterdag om 6u aan begonnen) ben ik mijn maandelijkse afspraak bij mijn kapper om 8u vergeten... of hoe enthousiast je aan een project kan werken... 

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

oei, kapper vergeten, dan zie je er vast niet uit hahahahaha !
een heel erg geslaagde grote kaart ! heb je je letters dan toch ? ook het origineel is best leuk voor de verandering,
grtjs, martina
x

Ilse zei

echt echt mooi gedaan Nancy
een super schattig kaartje
liefs
ilse

Anita Meijer zei

Wat prachtig gedaan Nancy, heel mooi.
Liefs van Anita

Renate zei

Oej, kapper vergeten. Hopelijk kom je er snel nog ergens tussen. Leuk hoor, een kaartje op zo'n formaat. Mooi hou je je inspiratie uit het geboortekaartje hebt gehaald.

-xies- Renate.