analytics

donderdag 29 augustus 2013

elke donderdag een kerstkaart

Ben wat later dan anders vandaag, maar dat komt gewoon omdat ik van vanmorgen 6u ben beginnen strijken en ik om 11u pas klaar was... ondertussen nog volop wasmachines volstoppen en droogkasten leeg maken... Er kwam gewoon geen eind meer aan... De afgelopen 3 weken vakantie eisen hun tol... En nu ook mijn verlof ten einde loopt, wou ik toch alles klaar hebben...

Het is donderdag en dan zijn we er weer voor de uitdaging van Yvonne...
En ze had deze keer weer een uitdaging... Maak een kaart met restjes en iets 'oud'... ik maakte deze bladwijzer (eerlijk waar!) met de twee stukjes papier die ik over had van alle vorige kaarten en doosjes uit de serie... En die kleine mannetjes... Die lagen al héél lang te wachten om verwerkt te worden... (ok, nu lagen ze al geen jaren in mijn kast, maar ze zaten nog wel in de originele verpakking te wachten)

En nu ik het zo zie, ok, echt kerst is het misschien niet, maar ik beloof hem in een kerstkookboek te steken... haha!!
Met deze bladwijzer wil ik voorlopig het 'gingerbread-thema' afsluiten... Wou persé ook nog iets maken met die kleine mannetjes van Memory Box... Vind het zelf toch wel mooi aansluiten bij de doosjes en kaarten van de afgelopen weken...






5 opmerkingen:

Mieke zei

Wat zijn ze leuk! En wat zijn die kleine mannetjes schattig! Kunnen perfect doorgaan voor kerst-koekenmannetjes hoor :-D

Renate zei

Leuk! Zo heb je een hele mooie, passende serie.

-xies- Renate.

Anita Meijer zei

Jeetje wat heb jij lang staan strijken zeg, maar geeft ook wel weer een tevreden gevoel achteraf. Ik vind je kaartjes prachtig geworden Nancy.
Liefs van Anita

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Fijn dat je het nu allemaal weg gewerkt hebt! Maar wat een werk! Je creaties zien er weer super leuk uit! Dankjewel voor het meedoen!
Groetjes, Yvonne

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartjes wat een schattige gingerbread mannetjes ....
TOP!!!!

groetjes Rosina