analytics

maandag 16 september 2013

Groot nieuws...

Met de nodige trots mag ook ik de geboorte aankondigen van het spiksplinternieuwe 'DT-team' van Inge van 'in 't Woefke'. Waarom met trots? Omdat ik één van de 6 teamleden ben... 

Vanaf nu kan je op regelmatige basis werk van mezelf terugvinden op haar blog. En het zou super zijn als jullie dan ook bij de andere teamleden langs gaan om ook bij hen te gaan kijken wat zij gemaakt hebben... 

Mijn teamgenoten zijn de volgende: Celia - Karine - Lins - Patrice - Veerle
Door op hun naam te klikken, kom je ook meteen op hun blog...

We hopen dat jullie veel inspiratie gaan opdoen met wat we jullie gaan tonen. Onze werkjes kan je ook steeds gaan bekijken bij Inge in 't Woefke. Uiteraard kan je ook bij haar al het materiaal vinden dat we gebruikten. 
Allen daarheen!





13 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Gefeliciteerd Nancy!! Super leuk! Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken!!
Groetjes, Yvonne

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Gefeliciteerd Nancy!! Super leuk! Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken!!
Groetjes, Yvonne

Veerle - A colored mind zei

Hey, ik ben super benieuwd om je te leren kennen en kijk er naar uit om samen het DT héél veel leven in te blazen :-)

Dora zei

wat een mooi nieuws....veel plezier in het team.
ik ken dit blog ook maar ik kan nooit op hun website/winkel komen om te kijken wat ze in de winkel hebben. om ernaar toe rijden is iets te ver weg.
en ik weet dat zij best veel house mouse stempels hebben...maar helaas!
succes.
groetjes

Wil Frutsel zei

Gefeliciteerd Nancy. Ik vind het geweldig leuk voor je.
Gr Wilma

martina's kaartjes zei

ik had al een flauw vermoeden dat jijer bij ging zijn, 't zou maar gek zijn als dat niet zou zijn, zal ik maar zeggen, nietwaar ? daarom vroeg je ook alle info over mijn dt's.... ik kan nog wel tellen hoor hahahahaha....
hopelijk krijg je het allemaal gedaan.
veel plezier en succes. wilde me ook wel opgeven, maar te laat, want het bericht was uitgezonden in de periode dat we weg waren, tja... helaas, misschien een ander keertje
proficiat alsnog !
grtjs,martina
x

Ann zei

Dat was te denken dat jij erbij ging zijn...

Ik blijf je volgen...
En blijf benieuwd naar de creaties...

Monique zei

Proficiat Nancy!
Laat je kaartjes maar komen!
groetjes
Monique

Anoniem zei

jij bent goed bezig!
dikke proficiat!
ils

Anoniem zei

Een hele dikke proficiat, ik had dit wel.verwacht, je verdient het, ben fan van je stijl, kijk al uit naar je nieuwe creaties.
Veeeeeeel succes!
Chris O.

Renate zei

Gefeliciteerd. Je hebt het verdiend. Veel plezier, ik ben benieuwd wat je allemaal gaat freubelen.

-xies- Renate.

celia zei

Proficiat!
Tot snel.
Kijk ernaar uit!
Veel liefs, Celia

Karine zei

Hoi Nancy, leuk om je binnenkort weer te ontmoeten ...
Groetjes Karine