analytics

donderdag 28 november 2013

elke donderdag een kerstkaart

Gisteren Zwarte Piet, vorige week de sneeuwman, deze week de kerstman... 
We hebben heel wat 'mannen-'kaarten gemaakt de afgelopen weken. Haha!!
Hou mijn blog maar in de gaten, er is nog meer in aantocht... 

Nog even over 'Zwarte Piet' van gisteren... Ik kreeg ongelooflijk toffe reacties van onze noorderburen... Wist niet dat het nog zò gevoelig lag... Maar wat ik nu vertel is eerlijk waar... Ik ga elk jaar met mijn vriendin de laatste vrijdag voor Sinterklaas shoppen in Bergen op Zoom... Gewoon omdat wij zò genieten van dat Sinterklaasgedoe bij jullie... 
Dus als je morgen twee Belgische vriendinnen ziet rondlopen, die stiekem mee Sinterklaasliedjes neuriën en hun ogen de kost geven bij elke etalage, spreek ons dan gerust aan... 

Voor onderstaande kaart gebruikte ik volgende materialen:
Papier: Bazzil rood, wit, zwart en goud 
Velours papier: doodlebug design
Knopjes uit de knoppendoos
Mal van de gesp: Memory Box
Een watje als kraag


7 opmerkingen:

Diny zei

Wat leuk gedaan Nancy!
Ik bekeek de kaart eens goed en klopt het dat de kraag is gemaakt van wattenschijfjes? Wat een fantasie.....heel erg leuk bedacht!
Fijne dag in Bergen op Zoom morgen....ik ga morgen met mijn zus naar KerstCreaties in 's Hertogenbosch.

Groetjes Diny

Lia zei

Leuk gedaan zeg,
groetjes Lia

Bep zei

Hoi Nancy,

War een leuke kaart heb je gemaakt SUPER.

Lieve Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Renate zei

Je kaartje is weer helemaal super. Tof dat je zo meeleeft met onze oer Hollandse tradities. Veel shopplezier morgen. Niet vergeten pepernoten te scoren. ;o)

-xies- Renate.

Misseke zei

Superleuke kerstkaart Nancy - heel leuk gemaakt.

Groetjes,
Misseke

Wybrich zei

Nancy, wat een leuke kaart!!

Rosina zei

Heel leuk die kerstoutfit van de kerstman Nancy....
En veel plezier met shoppen in Bergen op Zoom....ik ga je niet tegenkomen....

groetjes Rosina