analytics

vrijdag 3 januari 2014

nieuwjaar

Bij deze wil ik iedereen nog een heel fijn nieuwjaar wensen! Gisterenmorgen geraakte ik niet op mijn blog en van op 't werk kan ik geen berichten plaatsen, enkel blogs bezoeken... Daarom pas nu mijn iets te late wensen...
Ik wil nog even van de gelegenheid gebruik maken om al mijn trouwe bezoekers te bedanken om regelmatig langs te komen en ook voor de leuke berichten die ze steeds achter laten. Ikzelf probeer van mijn kant ook regelmatig op jullie blogs langs te komen, maar dat lukt niet alle dagen bij iedereen. Toch ben ik blij dat we via dit medium steeds van elkaar kunnen blijven leren!

Vandaag laat ik jullie twee nieuwjaarsbrieven zien, die ik last-minute nog maakte om een vriendin te depaneren... Ze had er al zo veel op school besteld voor haar zoontjes, maar kwam er nog twee te kort voor de overgrootouders... Dus snel iets in elkaar geknutseld...

Papier: Bazzil
Mallen: Memory Box



5 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Dat heb je even goed gedaan, mooie kaarten !

Een heel goed begin van het nieuwe jaar
met heel veel leuke dingen en knutselen.
De allerbeste wensen voor 2014,
op een mooi en creatief jaar ☺

Veel liefsss van Erica ☼

Malika zei

Zeer mooie kaartjes

Malika

Mar Knutsel zei

Jij ook een heel goed en veel knutselplezier in 2014

Groetjes Marian

Christine zei

Mooi gedaan en ik wil jouw ook graag een gelukkig, gezond en creatief jaar toewensen!
Liefs
Christine

Rosina zei

prachtig je nieuwjaarsbrieven Nancy....heel leuk is dat...ook mijn 2 (belgische) kleinkids kwamen met een mooie brief en gedichtje aan
Daar geniet ik mateloos van...

groetjes en een fijne zondagavond....
Rosina