analytics

donderdag 10 juli 2014

Julie - overzicht

Hier volgen nog enkele leuke foto's van het voorbije project...
En hiermee sluit ik dit thema dan ook helemaal af... Ik heb er met heel veel plezier aan gewerkt, de complimenten vlogen me rond de oren en alles is met veel enthousiasme onthaald door de jonge ouders... Fijn om zo iets verwezenlijkt te mogen hebben...

Leuk detail... Het groene kastje waar de suikerbonen op staan en in zitten, gebruikte ik 20 jaar geleden bij de geboorte van mijn zoon Yannick, die nu peter is geworden van Julie...













11 opmerkingen:

Lia zei

Super wat een gaaf project, alles maar dan ook alles past, toppie hoor,
groetjes Lia

martina's kaartjes zei

het is dan ook een projectje waar je best trots op mag zijn ! mooi gedaan,
grtjs,martina
x

Renate zei

Sow meid. Hier zitten heel wat uurtjes werk in. Hier mag je zeker heel trots op zijn. Super mooi gemaakt!!!

-xies- Renate.

Veerle - A colored mind zei

Super om alles zo bij elkaar te zien, het is een heel mooi geheel dat zelfs tot het kastje toe één geheel is. Die cakejes!! Zo leuk! Moet een gesjoemel geweest zijn om het geslacht tot op het laatst geheim te houden :-)

corryskaart zei

jeetjemineetje wat een werk maar wel geweldig mooi en leuk en iets om trots op te zijn!
groetjes corry

Erica ♥ zei

Woww dat ziet er echt ontzettend gaaf uit allemaal,
en wat heb je er mooie foto's van gemaakt !
Fijne avond ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Rosina zei

Het is een mega project geweest Nancy, maar wel een met een FANTASTISCHE resultaat....Prachtig allemaal...

groetjes Rosina

Anneke zei

Hola, wat een werk zal dat geweest zijn! Maar wel prachtig! Daar kunnen de jonge ouders mee uitpakken, wow!

kreaingrid zei

Hoi,Wat een prachtig werk(je)!Het is één mooi geheel!
achteraf die vele complimentjes zijn zo'n grote voldoening.Daar doen we het voor. Proficiat

deb zei

hallo nancy, het resultaat is echt prachtig, verkoop jij ook deze doosjes en labels ? we zouden graag dit gebruiken voor de doopsuikers van onze kleine spruit.

mvg groeten deborah

Nancy zei

Dag Deborah,

Dank voor jouw reactie. Ik kan van jou geen mailadres terugvinden. Kan je me een mailtje sturen op info@nancys.be. Dan zal ik je verder alle info bezorgen.

Alvast bedankt!
Nancy